Jealous / You Stay (Live on SNL)
4:44
DJ Khaled - Just Us (Audio) ft. SZA
3:43
Do You Mind (Live at the AMA's)
3:57
Пре 3 године
Do You Mind (Official Video)
6:58
Пре 4 године
DJ Khaled - Nas Album Done ft. Nas
8:54
I Wish You Would (Explicit)
3:53
Пре 8 година
All I Do Is Win (Remix)
5:23
Пре 8 година
It Ain't Over Til It's Over (Explicit)
3:23
It Ain't Over Til It's Over
3:20
Пре 9 година
I'm On One (Edited)
5:19
Пре 9 година
Welcome To My Hood (Remix - Edited)
6:43
Welcome To My Hood (Edited Version)
5:39
Коментара
sen pai
sen pai Пре 16 сати
*rihanna is aggressively sexy*
Javier Bubble
Javier Bubble Пре 16 сати
Rihanna Where is R9 ????? ❤️🔥💯👑🇧🇧🇧🇧🇧🇧🇧🇧🇧🇧🇧🇧🇧🇧🇧🇧🇧🇧
Javier Bubble
Javier Bubble Пре 16 сати
Rihanna Navy, RihannaNavy, Navy R Die 🇧🇧🇧🇧🇧🇧🇧🇧🇧🇧💯👑❤️ Barbados 🇧🇧❤️❤️❤️❤️❤️
Javier Bubble
Javier Bubble Пре 16 сати
RIHANNA. RIHANNA. RIHANNA. RIHANNA. RIHANNA. RIHANNA AND MORE RIHANNA!!!!!!! 🇧🇧🇧🇧🇧🇧🇧🇧🇧🇧🇧🇧🇧🇧🇧🇧🇧🇧🇧🇧🇧🇧🇧🇧🇧🇧🇧🇧🇧🇧🇧🇧🇧🇧💯🔥👑
Irfan Mahmud
Irfan Mahmud Пре 16 сати
I'm son of khaled
Greidy Cedeño
Greidy Cedeño Пре 16 сати
No hay musica q no m guste todas son geniales teamo justin
HuskytheWolf
HuskytheWolf Пре 16 сати
Anyone here in 2020?
BTS is gay
BTS is gay Пре 16 сати
Best
Help Me To Reach 10k Subscribers thanks
Help Me To Reach 10k Subscribers thanks Пре 17 сати
Check
Suncica Brajic
Suncica Brajic Пре 17 сати
Cardi is the best !!!!👑
Chesco
Chesco Пре 17 сати
*The fact that Bieber is trying to live a sober life irl makes this dream even funnier...lol*
Charle Magne Salubre
Charle Magne Salubre Пре 17 сати
Wow amazing jb
Ezra Gonzalez
Ezra Gonzalez Пре 17 сати
Bro is that fucking king Bach LMFAO
The Upgraded
The Upgraded Пре 17 сати
Don't ask "Who's watching in 2021" because we will never leave
Mouaad Bouhaya
Mouaad Bouhaya Пре 17 сати
AMAZING !!!
dtdtdtdtification
dtdtdtdtification Пре 17 сати
riri too bad woo lawd
Ridhaan T
Ridhaan T Пре 17 сати
why is adam whaseed in dis
CarlosXyonan
CarlosXyonan Пре 17 сати
POV - you came here for breezy 🔥🔥
Nikos Prokopenko
Nikos Prokopenko Пре 17 сати
🇬🇷🇬🇷🇬🇷👑🙏👑😍☦️☦️☦️
dj Zendacrozz
dj Zendacrozz Пре 18 сати
Anyone reading this comment ,may get success I actually need help and support I am a new artist ,started only 1 day before. I am pop singer Please watch this video rstoolss.info/long/video/spXHn3eo2KVhdKQ Please really need support.
ᴊᴜsᴛɪɴ
ᴊᴜsᴛɪɴ Пре 18 сати
Lyrics Bitches We The Best Music Another one, yeah DJ Khaled Bitches callin' my phone like I'm locked up, nonstop From the plane to the fuckin' helicopter, yeah Cops pullin' up like I'm givin' drugs out, nah, nah I'm a popstar, not a doctor Bitches callin' my phone like I'm locked up, nonstop From the plane to the fuckin' helicopter, yeah Cops pullin' up like I'm givin' drugs out, nah, nah I'm a popstar, not a doctor Ayy, shawty with the long text, I don't talk, ayy Shawty with the long legs, she don't walk, ayy Yeah, last year, I kept it on the tuck, ayy 2020, I came to fuck it up, yeah I want a long life, a legendary one (yeah) I want a quick death (yeah), and a easy one (yeah) I want a pretty girl (yeah), and a honest one (yeah) I want this drink (yeah), and another one, yeah And I'm troublesome, yeah I'm a popstar, but this shit ain't bubblegum, yeah You would probably think my manager is Scooter Braun, yeah But my manager with twenty hoes in Buddakan, yeah, ayy Look, Ariana, Selena, my Visa It can take as many charges as it needs to, my girl That shit platinum just like all of my releases, my girl Niggas come for me, I tear them all to pieces, my girl I'ma show your sexy ass what relief is, my girl Please don't take no shit that's 'bout to have you geekin' And I'm not drivin' nothin' that I gotta stick the keys in Wonder how I got this way? I swear I got the Bitches callin' my phone like I'm locked up, nonstop From the plane to the fuckin' helicopter, yeah Cops pullin' up like I'm givin' drugs out, nah, nah I'm a popstar, not a doctor Bitches callin' my phone like I'm locked up, nonstop From the plane to the fuckin' helicopter, yeah Cops pullin' up like I'm givin' drugs out, nah, nah I'm a popstar, not a doctor I'm a popstar, not a doctor, watch her Say she rep a whole different block, so I blocked her Busy at the crib, cookin' salmon with the lobster If we talkin' joints, it's just me and David Foster Bodyguards don't look like Kevin Costner, you tweakin' Just pulled up to Whitney Houston, Texas for the evenin' They tell the same story so much, they start to believe it The ones that start like, "Drizzy's shit was cool, but we even" Man, how the fuck? Two, four, six, eight watches, factory, so they appreciate Crown in my hand and I'm really playin' keep-away Shit don't even usually get this big without a Bieber face Naw, naw, piece of cake, naw, naw, Turks and Caic', yeah, yeah Go and get your friends, we can sneak away, yeah, yeah Yeah, I keep a, like I keep the faith Wonder how I got this way? Swear I got the Bitches callin' my phone like I'm locked up, nonstop From the plane to the fuckin' helicopter, yeah Cops pullin' up like I'm givin' drugs out, nah, nah I'm a popstar, not a doctor Bitches callin' my phone like I'm locked up, nonstop From the plane to the fuckin' helicopter, yeah Cops pullin' up like I'm givin' drugs out, nah, nah I'm a popstar, not a doctor
dk bieber
dk bieber Пре 16 сати
Thanks
Sem Os
Sem Os Пре 18 сати
Im dying 😂😂😂 01:43
Skrib
Skrib Пре 18 сати
I had to check the time..
James Mcl
James Mcl Пре 18 сати
My ass growing up on the radio version, I was like this gotta be a remix tf
I'm Batman
I'm Batman Пре 18 сати
Justin's rigntone😂😂
Esteban Hernandez
Esteban Hernandez Пре 18 сати
Como que "ft" si dj khaled solo poso para el video.
Zeynep Boyacı
Zeynep Boyacı Пре 18 сати
Nobody: Hailey Bieber:Let me wAke up 18 years old Justin
Melo Masta
Melo Masta Пре 18 сати
Кто из России лайкните пост!
J.r
J.r Пре 18 сати
DJ Khaled on a high rise balcony sipping a 4 loko is terrifying and hilarious for so many reasons
Arthur
Arthur Пре 18 сати
Big ass masonic Owl, but people still wanna vibe lmao
Nikita Lemesh
Nikita Lemesh Пре 19 сати
We just gonna avoid that Justin's ringtone at the end of the vid is the beat of Baby?
b lindsey
b lindsey Пре 19 сати
Okay she's from Barbados but she got the Haitian flag so she's down for y'all another thing is who is the rapper in this video
Lola Fontana
Lola Fontana Пре 19 сати
The baby 🥺🥺🥺
Joy Sagar
Joy Sagar Пре 19 сати
Why is it song about Justin beiber and it features Justin bieber
telugu vaari ammayi village girl
telugu vaari ammayi village girl Пре 19 сати
Am from india we people know little bit English but i am die hard of Justin Bieber sir. When i listen sir songs i saw a goose bumps. Really sir i am big fan of you.
Athul K varghese
Athul K varghese Пре 19 сати
I need a long life a legendary one 🕊️
Gaurav Jajodia
Gaurav Jajodia Пре 19 сати
The song is all about Justin Bieber and also performed by Bieber himself.
Kaiser Ansari
Kaiser Ansari Пре 19 сати
Half of the people are just here for Justin Bieber love you Justin Bieber 😍😍
Dreetine Curley
Dreetine Curley Пре 19 сати
Me playing this in the ER & doctors be like 👀👀👀
Plz, Help Me Reach 10K SUBSCRIBERS With Videos !!!
Plz, Help Me Reach 10K SUBSCRIBERS With Videos !!! Пре 19 сати
Who's The best of all😎 ? L I K E = Eminem X Rihana😋 C O M M E N T = Eminem X Rihana 😎 I G N O R E = Eminem X Rihana 🙃
Nihal Alluru
Nihal Alluru Пре 19 сати
Just noticed king bach and the gang lol
Ty Miller
Ty Miller Пре 19 сати
695k thumbs down. Mfrs been hating. Ppl suck.
Leonie Hill
Leonie Hill Пре 19 сати
Nice Justin beber 💙
gabriela leon
gabriela leon Пре 20 сати
Justin is sooo hot in this video 😏♥️
John Robert Montez
John Robert Montez Пре 20 сати
+100M
lc 4life
lc 4life Пре 20 сати
Did i just see zane in this video? Wtf
Shad k
Shad k Пре 20 сати
Not sure why people are comparing this to the weeknd, abel sounds 10000 times better than this and he doesn't need auto tune. Ever listened to drake live trying to sing? Lol
Miguel Mendoza
Miguel Mendoza Пре 20 сати
I just imagine myself working out without a shirt for an instagram post lol
Abigail Mora
Abigail Mora Пре 20 сати
JAJA Me encanta el tono de llamada que tiene Justin Bieber 🤣🤣🤣🤣🤣
Harsh Dubey
Harsh Dubey Пре 20 сати
Honey honey honey every five second nice line drake..
Dylan Michael
Dylan Michael Пре 20 сати
This song and everyone in it is 🗑
Don Med
Don Med Пре 20 сати
I can’t stop watching this lovely song 🔥
Laysha Martinez
Laysha Martinez Пре 20 сати
just came back to see just lip sing selena
Blessed Beyond measures
Blessed Beyond measures Пре 20 сати
Drake went off ,as usual😆💜
Pradip Tmg
Pradip Tmg Пре 20 сати
Yeah! Man nice song
i Doll
i Doll Пре 20 сати
100 million views 🎉🎉
K Lawrie
K Lawrie Пре 20 сати
Tbag mf's till they dripping in sweat. 12 hour squat shift bitch
christian soriano
christian soriano Пре 21 сат
Nothing to compares to the Original from Santana and The Product g&B
Steven Pierre
Steven Pierre Пре 21 сат
People are knocking Drake for speaking French. Where do you think they're flying to Greece FROM?
Kiran K
Kiran K Пре 21 сат
Awesome
ਨੱਠ ਲਓ ਤੋਹਡਾ ਜੀਜਾ ਸਿਧੂ ਆ ਗਯਾ
ਨੱਠ ਲਓ ਤੋਹਡਾ ਜੀਜਾ ਸਿਧੂ ਆ ਗਯਾ Пре 21 сат
Colab with moose ala
ਨੱਠ ਲਓ ਤੋਹਡਾ ਜੀਜਾ ਸਿਧੂ ਆ ਗਯਾ
ਨੱਠ ਲਓ ਤੋਹਡਾ ਜੀਜਾ ਸਿਧੂ ਆ ਗਯਾ Пре 21 сат
Colab moose ala
ਨੱਠ ਲਓ ਤੋਹਡਾ ਜੀਜਾ ਸਿਧੂ ਆ ਗਯਾ
ਨੱਠ ਲਓ ਤੋਹਡਾ ਜੀਜਾ ਸਿਧੂ ਆ ਗਯਾ Пре 21 сат
Colab moose ala
Cherrie Babie
Cherrie Babie Пре 21 сат
justin doesnt even look like justin
Mr. Marco
Mr. Marco Пре 21 сат
БЕЙБИ БЕЙБИ БЕЙБИ
Quoshinna Mack
Quoshinna Mack Пре 21 сат
This crazy all these dope ass artist’s on 1 track. I’m here for it❤️
Emad YEGTV
Emad YEGTV Пре 21 сат
Nobody peeped Bieber in the Ice Blue Mink? Gyalchester subliminals
Brady Cayton
Brady Cayton Пре 21 сат
damn this visualizer tho im crossed asf
P A B L O
P A B L O Пре 21 сат
Jarrive pas à m'en remettre mais faut plus jamais enregistrer la voix dans les toilettes parce que wallah ces très grave
Nochill Reem
Nochill Reem Пре 21 сат
2020 still legendary 🔥💯
Juan
Juan Пре 21 сат
2024 shit is still popping
VICTENTACION
VICTENTACION Пре 21 сат
Who still watching in 2020?
Bree D'Maggio
Bree D'Maggio Пре 21 сат
THIS VIDEO REMINDS ME OF THAT SHOW ENTOURAGE 😆😆♥️
dope boy
dope boy Пре 21 сат
3:19
c1utchXbonk
c1utchXbonk Пре 21 сат
Who’s the girl on the horse at the beginning, does anyone know who she is??
dope boy
dope boy Пре 21 сат
2020?
Karl Aldre Marquez
Karl Aldre Marquez Пре 21 сат
You can not be sad while listening to this song bruh.
AlfonzooBoii
AlfonzooBoii Пре 22 сата
100M Views Congrats
Amy Oliveira
Amy Oliveira Пре 22 сата
wasn’t justin bieber christian?
LynxASAP katiekatie
LynxASAP katiekatie Пре 22 сата
Justin bieber really🤦‍♀️