Sme li Passat da bude benzinac? Autotest VW Passat 1.4TSI

  Приказа 62,632

Polovni automobili

Пре 14 дана

U našim rukama se našao najuspešniji predstavnik svog segmenta - Volkswagen Passat! Opremljen veoma retkom motorizacijom - benzinskim motorom zapremine 1.400 „kubika“ - bio nam je izuzetno zanimljiv za probu. Pokušali smo da razbijemo stereotip da Volkswagen limuzina gotovo obavezno mora da ima dizel motor. Highline paket opreme i svetla unutrašnjost doprinose utisku ekskluzive, a izostanak dizel vibracija donosi utisak „svilenkaste“ vožnje. Kako se vozi i koliko je praktičan, pogledajte u našem najnovijem testu. Vaša zapažanja očekujemo u komentarima.

Testirani primerak možete pronaći na linku:
www.polovniautomobili.com/aut...

Hvala: 365 Auto

***********************

Voditelj: Miloš Maksimović

Produkcija: 26 FRAMES 26frames.weebly.com/


Ponudu na našem sajtu možete pogledati na sledećem linku:
www.polovniautomobili.com/aut...

*********************

Zvanični sajt: www.polovniautomobili.com/

Polovniautomobili.com je najposećeniji domaći sajt za oglašavanje i trgovinu polovnim i novim vozilima, radnim mašinama, poljoprivrednom mehanizacijom i polovnim i novim delovima za sve vrste vozila i mašina.

Na sajtu se mogu pročitati saveti, vesti, istraživanja i ostale aktuelnosti iz ove oblasti - www.polovniautomobili.com/aut...

Od septembra 2008. Polovni Automobili su deo Infostud grupe korisnih sajtova - www.infostud.com/

********************

Pogledajte najnovije oglase na našem sajtu - www.polovniautomobili.com/aut...

Pogledajte koji su novi automobili u ponudi - www.polovniautomobili.com/aut...

*********************

Pratite nas na društvenim mrežama:

- Facebook: polovniautom...
- Instagram: polovnjaci
- Twitter: PolovnaVozila

Kontakt mejl: redakcija@polovniautomobili.com

Коментара
Ivan Singh
Ivan Singh Пре дан
Kad smo već kod benzinaca, što mislite o Mazdi 6 2.5 192 ks ? Mišljenja ?
Sale Sms
Sale Sms Пре 21 сат
Jako dobar izbor motora od mazde,uradili su odlicni i benzin i dizel motore.Samo mora da se pazi jer se krade.Dizajn fantastican,motor 2.5 benzinac se uglavnom prodavao u USA i odande se uvoze i prodaju u Evropi kao polovnjak.
Vića
Vića Пре 3 дана
Mozete li uraditi audi a7 prve generacije?
Ivan Rankovic
Ivan Rankovic Пре 5 дана
E nista bez velike flase,jebes plastiku i jeftinu izradu,vazna je flasa iz emisije u emisiju
Walther Mauser
Walther Mauser Пре 5 дана
Passat ne sme da bude benzinac,dovidjenja i prijatno.
DeXTeR
DeXTeR Пре 6 дана
1.4 je cirkus od motora trebali ste napraviti recenziju sa 1.8 TSI motorom ako ništa drugo.
DeXTeR
DeXTeR Пре 3 дана
@Hajduk Veljko Ko ima platu od 500€ neže kupiti Pasata 6-7 nego Golfa 3-4 i to SDI ako želiš biti pametan idi malo jače
Hajduk Veljko
Hajduk Veljko Пре 3 дана
Za sta je cirkus ? Za nase ljude cije su prosjecne plate manje od 500 eura luksuz je i 2.0 tdi, a ne kamoli 1.8 benzinci.
Nikola Lukac
Nikola Lukac Пре 7 дана
1.4 tfsi bio deset godina za redom motor godine??? Pitam se ko li ga je proglasio motorom godine kad su od 2009. do 2015. godine skoro svi vagenovi tfsi motori trošili ulja malte ne kao goriva....
Ast Tony
Ast Tony Пре 5 дана
@zokya sk mislilm da svi wv motori trose ulje.
zokya sk
zokya sk Пре 7 дана
Mislim da su i TDI trošili puno ulja
sale avram
sale avram Пре 8 дана
1.4 l samo 140 konja pa to 100000 nece da prodje ako prodje
Biznismen 159
Biznismen 159 Пре 8 дана
Premal motor za ovu školjku đaba mu ti konji slomit će ih ova težina i ne daj Bože prikolicu zakačit za njega 😐
Vladan Milosevic
Vladan Milosevic Пре 9 дана
Nađoh slučajno na AutoLogija kanalu test Mercedesa C200 cdi od istog autora! Koliko je čovek ostario za samo 10 godina, po glasu rekao bih od cigare, da ne poveruješ... Elem, u vezi ovog testa trebalo je barem reći da je ovaj tsi bez lanca, tj sa kaišem, pa nema više bojazni od onih skupih kvarova koji su pratili prethodnu generaciju tsi motora. Prezentacija jeste odlična, mada se već 10 godina vuče isti šablon...
jhjujte
jhjujte Пре 9 дана
Nedao Bog rata ni passata :)
General
General Пре 9 дана
Pozdrav pregledao sam sve klipove (skrolanjem) nisam primjetio da ste snimili B7 Karavan pa eto moj prijedlog veliki pozz
Semir D
Semir D Пре 10 дана
Pa dal' trosi ulje kao svi ostali vw benzinci ? Imao sam i atmo i turbo vw benzince i svaki je trosio ulje. Nemac samo dizel, japanac benzin I nema tu sta da se doda, a i nece dugo trajati ovi mali motori namenjeni za kosilice.
mladjan mandrapa
mladjan mandrapa Пре 10 дана
A gdje referentna užina
Matija Stoiljkovic
Matija Stoiljkovic Пре 10 дана
Moj b 5.5 se trkao sa b7 osisao ga ko siroce napolitanku
Matija Stoiljkovic
Matija Stoiljkovic Пре 2 дана
@Natalija B Znas kolko me boli kurac za novi passat
Natalija B
Natalija B Пре 8 дана
Tuzno kako se ovde ljudi jos 'pale' na passat b5.5 hahahahaha dok se broj novih modela passata udvostrucio vi ste jos na petici od 20 godina
amo tamo
amo tamo Пре 10 дана
Dobra kola izvrsan motor a moralo bi to i mnogo kilometara natuć bez generalke. Obožavam ove nove automobile tako su mi lepi
Tribal
Tribal Пре 10 дана
Pozdrav za drustvo.Imam passata B8 2015god 2.0tdi(naravno).Nije kupljen kod nas, ima 150,000km, dobro odrzavan.Ne bih pisao nista posebno oko motora to vec svi znate, osvrnuo bi se na nesto drugo sto me je jako iznenadilo.Ja sam za proteklih 26god od kako vozim, mnogo auta promenio ali ne mogu da se setim da sam ovako lose uradjen auto ikada imao.Ljudi moji, to je ona najjeftinija kineska plastika i spolja i unutra, kad to kucnes prstom odzvanja kao suplja kanta.Vrata kad zatvras odzvanja onaj jeftin suplji zvuk pap pap pap, isto tako kad zatvaras prozor pa staklo udari do kraja gore, imas utisak da ce puci.Strasno jeftino napravljen auto.Zato su ga napunili senzorima i svim mogucim pomagalima u saobracaju, kamerama, regulatorima rastojanja itd.Opreme ima koliko hocete, 80% od svega toga ne koristim uopste. Drugar kupi bmw 520d 2013god i dodje da ga probamo.Auuuuu totalno drugi svet jedno dve svetlosne godine udaljen od passata sto se tice primenjenih materijala i izrade.Motore ne bih komentarisao koji je dugotrajniji itd. Benzinci se trenutno jako tesko nalaze barem kod Nemckih proizvodjaca.Moja slobodna procena je da je barem 80% dizelasa kod vw(audi),bmw i mercedesa.Benzinaca jako malo ima a licno ih volim vise od dizela.Nadjem pre neki dan 520 benzinac sa 245 ks,2011god sunce me ogrejalo skup je puno ali videcemo.
aleksandars88
aleksandars88 Пре 10 дана
Smije samo ako je minimum 1.8 a ne ovaj motoric za mjesalicu...
Branimir Djordjevic
Branimir Djordjevic Пре 11 дана
Motor tako male zapremine sa toliko puno kilovata vuce ovaj tenk od 1400kilograma.. vazi ovaj auto ide u reciklazu posle 150/200k kilometara... Ne ocekujte vise
MERSIM HALILOVIĆ
MERSIM HALILOVIĆ Пре 11 дана
Bravo!
nZaaa
nZaaa Пре 11 дана
Smije li da bude DIZLO?
Destroyer
Destroyer Пре 11 дана
*DIZEL MOTOR JE ZA ONE KOJI NIKAD NE PODIGNU HAUBU, KOJE ŠTEKTANJE DIZELA PODSEĆA NA DETINJSTVO I TRATOR IMT 539, ZA ONE KOJE ZVUK POLJOPRIVREDNE MAŠINE PODSEĆA NA ZAVIČAJ* 😁
Destroyer
Destroyer Пре 11 дана
*DIZEL MOTOR JE OPCIJA ZA ONE KOJIMA AUTO SLUŽI DA SE PREVEZU OD TAČKE A DO TAČKE B SA ŠTO MANJE TROŠKOVA* 🤦‍♂️
Destroyer
Destroyer Пре 11 дана
*UBI ME TRANSFER BLAMA OD ZALUĐENIKA U DIZEL, KOJI KUPUJU DIZEL AUTOMOBILE DA BI MOGLI ISTO GORIVO KORISTITI I U KAMIONE I U TRAKTORE I U AUTOMOBILE A I DOBIJAJU SUBVENCIJE ZA DIZEL ZA SETVU, TAKO DA SE I TAKO PRIPOMOGNU.* 😁
Arsene Wanger
Arsene Wanger Пре 11 дана
Klasičan POLUSVET, ne interesuju ih činjenice, vide čuku u okolini u kojoj su rasli i pasli, i kada im kažeš da postoje Mont Blanc, Himalaji, oni kazu ae ne lupaj, moj Guberevac, moje Goljino brdo su bez premca ... To je kao kada sam komšiji poreklom sa sela pre 2 god pokazivao najnoviji model Xiaomi telefona, a on kaže maaa to je kinez, samo Samsung, moj Samsung S3 !?
Destroyer
Destroyer Пре 11 дана
*A GLAVNO JE KAD ZALUĐENICI DIZELA KAŽU, MA DIZEL GRIZE BETON, TAČNO I DIZEL BAGER GRIZE BETON, ZA TO JE I NAMENJEN* 😁
Spenga benga Spenga benga
Spenga benga Spenga benga Пре 9 дана
Pa ko jos vozi dizel ,otruje celu naciju .Benzin je zakon bez obzira koji motor
Destroyer
Destroyer Пре 11 дана
*JEDNOSTAVNO OSETIM TRANSFER BLAMA OD ZALUĐENIKA DIZELOM, A POSEBNO SE ISTIČU BOLEŠNJACI SA ONIM NJIHOVIM - JER DIZEL* 🤦‍♂️
Destroyer
Destroyer Пре 11 дана
*DIZEL KUPUJE ONA TEŠKA FUKARA I SIROTINJA KOJA GLEDA DA UŠTEDI KOJI DINAR, A BEZ IMALO DRUŠTVENE SVESTI O ŠTETNOSTI DIZELA PO OKOLINU.* 🤦‍♂️
Ivan Rašević
Ivan Rašević Пре 11 дана
@Arsene Wanger ne kažem da lažeš, verujem ti na reč. To je ipak mač sa dve oštrice. Taksisti ne idu na autoput mnogo ali zato zapnu kroz grad samo tako. Ko bi znao, možda su novije generacije stvarno bolje ali one stare su bacile ljagu na ceo taj koncept motora.
Arsene Wanger
Arsene Wanger Пре 11 дана
@Ivan Rašević U Nišu jedna od najvecih taxi kompanija ima samo automobile marke VW sa ISKLJUČIVO 1.4 TSI motorima. Pola vozila ima ugradjen plin, pola metan. Taksisti nisu glupi, žive od toga! Nemam razloga da te lažem, raspitaj se!
Ivan Rašević
Ivan Rašević Пре 11 дана
Pa ti kupi onda govno od benzinca sa 3 cilindra pa menjaj motor posle 150K ako i toliko izdrži. Od benzina *SAMO 4 CILINDRA A NE EKOLOŠKA GOVNA KOJA TRAJU KOLIKO ZASTAVIN MOTOR* Ne hejtujem zastavu, ali činjenica je da su se motori brzo menjali. Samo dizel ako ne možeš naći veliki benzinac
Mirko Polic
Mirko Polic Пре 11 дана
Koliko znam 1.5 tsi je novija varijanta ovog motora i vec ima pohvale,no nesto bih drugo napomenuo za ove sto neveruju benzincima...oktavija 3 1.0tsi petoro odraslih od toga ja sa svojih 120.kg vozač daje pun gas i za neverovati kako povlači bio sam odusevljen ! Jos nesto gomila oktavia sa 1.0 tsimotorom u red taxiju ns sad vec preko 200000 km na satu svi vozaci ih maksimalno hvale.
Krokodil ✔️
Krokodil ✔️ Пре 11 дана
Malo je to kubika i za golfa, kamoli passata.
balkan mecka
balkan mecka Пре 12 дана
moglo je to objašnjenje za ime,tj.passat winde malo bolje od google translate majstore,vidi malo tamo prema arapskim zemljama šta kako.....
adam adamovic
adam adamovic Пре 12 дана
Pasat mora da bude dizel.
Lado Radman
Lado Radman Пре 12 дана
Ove pare dati za osrednju limuzinu iz srednje klase moze samo lud covek.
Asmir Ribery
Asmir Ribery Пре 12 дана
Ovo nije vidjelo HIGHLINE opremu!
MarKO Mare
MarKO Mare Пре 12 дана
Izadjes sednes na beton da se odmoris
Bađunko Lažunko
Bađunko Lažunko Пре 12 дана
Pozdrav imam Passat b7 2013 1.4 TSI auto ima 350 tisuća km . Svi vi koji pljuje te protiv ovog motora samo redovno održavanje i nema nikakvih problema.
Alex Milic
Alex Milic Пре 12 дана
Nikad mi neće biti jasni ljudi kao što je bivši vlasnik ovog auta koji je naručio Highline verziju, ali nije doplatio za kameru i navigaciju, pa i detekciju mrtvog ugla... Dobro, nije tu tradicionalno jasan ni VW koji u tom visokom paketu opreme nema implementirane ove opcije, nego traži doplatu.
Top Speed
Top Speed Пре 11 дана
@jefta88 , *Ja u Audi A6 imam fabričku navigaciju ali sam i postavio tablet od 10 inča (200 evra) sa Google maps koja je bolje vidljiva a i praktičnija tako što pre nekog putovanja sam sebi odredim odgovarajuću trasu na compu i samo je pošaljem na tablet u autu.* *Imam i sklapajuće retrovizore tako što se sami sklope kad zaključam auto i otklope kad se otključa.* *Ima i sedišta koja se sama povuku maksimalno pozadi kad se ugasi auto, da se olakša izlazak iz auta a kad sednem i upalim auto sama se pomere u memorisani položaj.*
Alex Milic
Alex Milic Пре 11 дана
@jefta88 Referišem se na konkretan automobil. U prilogu je jasno rečeno da vozilo nema Android auto, a ni Apple car play. Kad se već kupuje nov Passat Highline, mislim da doplata od 10% ukupne cene nije velika da bi imao gotovo kompletno opremljen auto. Ni kameru nije uzeo, verovatno i to bilo skupo. Daciu Sandero ne bih uzeo bez nje, kamoli Passata :)
jefta88
jefta88 Пре 11 дана
Neko mozda ne zwli da doplacuje 500-1000e za samo navigaciju kada moze da koristi Google maps za telefona ili neku drugu aplikaciju. Ako imas Android auto ili Apple car play fabricka navigacija ti je beskorisna. Detekcija mrtvog ugla verovatno dolazi sa jos necim sto mora obavezno da se uzme pa mu nije opravdano. Nije to takp cudno. Ako pogledas na vozilima u Nemackoj, gomila BMW automobila nema slapajuce retrovizore. Zasto? Zato sto moze da se uzme samo u okviru nekog paketa koji kosta 2500e i dolazi sa jos gomilom drugih gluposti koja ne trebaju ljudima. Pa se gomila odluci da izostavi to jer sklapajuci retrovizori ne vrede 2500e
Top Speed
Top Speed Пре 12 дана
*Tu se radi o prevari dilera koji prodaju kao Highline a bez navigacije dok je po VW spisku opreme navedeno da Highline podrazumeva navigaciju.* *Viđao sam i vozila kupljena kao Highline a nemaju ni komande na volanu.* 🤦‍♂️
Dražen Spudić
Dražen Spudić Пре 12 дана
1.4 benzin. K.od auta
Branislav Lekic
Branislav Lekic Пре 13 дана
Kakva glupost od motora,sva ta tehnologija da bi u praksi trošio kao 2.0 TDI od prije petnaestak godina
Ado Harry
Ado Harry Пре 13 дана
Neki dan citam hoce Njemci da tuze vw zbog losih 1.0 o 1.2 tsi motora
Ado Harry
Ado Harry Пре 11 дана
@Ivan Rašević100% ,ali pokusavaju da ustede mamu im njihovu.....
Ivan Rašević
Ivan Rašević Пре 11 дана
Dodajte im jedan cilindar, izbacite turbinu, povećajte zapreminu motora bar na 1.5 da bude minimum i onda će to biti dobri motori. Ipak, 2.0 je mama kad je benzin u pitanju, samo što ti kožu oderu na registraciji i na pumpi.
Ogi Topalović
Ogi Topalović Пре 13 дана
Ništa bez Passata 5.5 karavn dizel😎
Nesa Sone
Nesa Sone Пре 13 дана
Dobra prezentacija... Sve pohvale... Ipak si ti stari test novinar😀😉
K Raič
K Raič Пре 13 дана
mislim se da prodam ovakvoga samo 2.0 TDI HL i uzmem 3008 2017godiste... Hoću li se zaj..ati ? Je li tko imao/vozio oba ta automobila ?
Stephen Curry
Stephen Curry Пре 10 дана
@K Raič Egr aha da to je na starom bila falinka. Na novom onaj AD Blue al to moras na svaki noviji dizel da dosipas... 3008 je mn unutra bas lep. Ja sam vozio 1.6 Hdi takav mogu ti reci da je tezak 1290kg i da ga 1.6 vuce odlicno. Ma da 2.0 je jaci tkd zavisi sta nadjes i sta ti zelis....
K Raič
K Raič Пре 10 дана
@Stephen Curry Imam još i 308 malo stariji, ali udoban sa 380 000 na satu i osim EGR-a ništa nije rađeno na njemu..peri-deri
Stephen Curry
Stephen Curry Пре 12 дана
3008 daleko udobniji, lepsi i bolji auto od Passata. Pogotovo 2.0 Hdi daleko bolji motor od 2.0 Tdi
Gateway G
Gateway G Пре 13 дана
Općenito je poznato da VW ne zna napraviti dobrog benzinca, mislim pouzdanog. Pogotovo na ovim motorima 1.4 ili 1.8 TSI troši ulje odma iz fabrike, a kada pređe 100000 km već ide otvaranje motora i zamjena karika, osim toga troše ulje i na turbini, jednostavno loše urađeni motori, tako da bi se ja držao dizela što se tiče cjelokupne Wagen grupacije. Ako hocete benzinca Japanci su pravi izbor i Opel zna napraviti dobrog benzinca i jos pokoji motor od evropskih proizvođaća, ali VW nikako.
Daky Dj
Daky Dj Пре 13 дана
Strasno losi motori koji se kvare na malim kilometrima, svi TSI motori zapravo. Volkswagen nikada nije znao napraviti benzinca nazalost. Grijeh je ne imati TDI jer je to zastitni znak passata
Ivan Rašević
Ivan Rašević Пре 11 дана
@Daky Dj volvo i saab su poznati po kvalitetu kao i bezbednosti oduvek. Dobar izbor 👍👍
Daky Dj
Daky Dj Пре 11 дана
@Ivan Rašević Upravu si, ja nisam usao toliko daleko, ali definitivno. Ali poslije kaos nastao. Imao sam passata 2002 god 2.8 4 motion, moj zadnji benzinac... 190ks, derali me 1.9 TDi 131ks, a moj trosio 17l 🤭🤣🤣🤣, nakon toga nastupila diesel era u mom srcu, nikad problem vise zaista. Vozio TDi 15 god, presao milione radi posla. Sad sam presao zadnje 3god na volvo zbog kvaliteta takodjer.
Ivan Rašević
Ivan Rašević Пре 11 дана
Mislim da grešiš. Stari VW benzinci su bili dobri. Npr Golf 2 benzin (mnogo je trošio ali je bio dobar na duge staze, i dan danas ide posle toliko godina), Golf 4, već petica je unakažena ovim turbo šklopocijama. Benzin samo atmosfera.
Daky Dj
Daky Dj Пре 13 дана
@Marko Sancanin Losi bas kao taj 1.8 T sto ti pise druze. Na njima sam kes uzeo nekada, dovozili ih nemilice 🤌
Marko Sancanin
Marko Sancanin Пре 13 дана
A 1.8 T? Hahaha ne lupaj
Racing Car
Racing Car Пре 13 дана
*Dizel je tehnološki otpad koji ostaje posle proizvodnje benzina* 🤦‍♂️ *U periodu 1975-1985 učešće dizel motora u kompletnoj produkciji evropskih proizvođača se kretalo od 5% do 8 % dok je to u poslednje vreme i do 80 % u korist dizel motora. Do osamdesetih godina Audi, BMW i Alfa Romeo nisu imali ni jednog dizela u ponudi i stručni auto novinari, a koji su u to vreme na sajmovima automobila čuli priču da se sprema ekspanzija dizela, su govorili da ne mogu da zamisle dizel u Alfi Romeo ili BMW-u i da bi to bilo svetogrđe. Odakle ta nagla i dramatična ekspanzija dizel motora i zašto te ekspanzije nema u Americi, zašto Ameri i dalje uživaju u tihim benzincima velike kubikaže. Pa očito da je to dokaz ko je tata u energetskom sektoru, ko kosi a ko vodu nosi i na čijim kasarnama i danas stoji natpis da se radi o Američkoj okupacionoj zoni (Nemačka).* *Zašto je VW platio onoliku kaznu u SAD, pa zato što je Nemačka firma, ne bi platio da je Američka, tačnije Američka ne bi bila ni osuđena, isto kao što je Samsung platio 2 milijarde $ po presudi tog istog suda koji je presudio da je Samsung S3 kopija dizajna iPhone 5. Samsung nije imao izbora već da plati ili da se povuče sa tog tržišta, tako isto i VW, a to što je otkriveno je isto kao da je otkrivena rupa na saksiji, DOSLOVCE KAO DA JE NEKO DIGAO SAKSIJU I VIKNUO EVO RUPE NA SAKSIJI A NIKO JE NIJE VIDEO DOK SE NIJE PODIGLA SAKSIJA (a svi su znali da je rupa tu) I ONDA SVI ZAVIČU, E NAŠLI SMO RUPU NA SAKSIJI, jer su baš Ameri ti koji su prisilili Evropske proizvođače na proizvodnju dizel agregata, potom im nametnuli norme koje dizel gorivo zbog sastava jednostavno ne može da ispuni, te su proizvođači pribegli lažiranju, što su Ameri znali u startu i samo u pogodnom trenutku to obelodanili kad su ovi već prodali mnogo vozila.* *Da se vratimo na ekspanziju dizel motora. Dizel gorivo se dobija kao jedna od težih frakcija nafte, prvo se izdvajaju lakše isparljiva hidrokarburna jedinjenja te čim počne atmosferska destilacija izdvaja se gas, zatim tečni gasovi, Butan i Propan a TNG, koji se prodaje na pumpama, je mešavina istih.* *Zatim se izdvaja laki benzin, dakle, nikakav tehnološko hemijski proces, samo zagrevanje i čistom destilacijom se izdvaja laki benzin. Ali to bi bilo malo dobijenog benzina iz nafte te se nastavlja dalji tretman gde se hemijskim procesima, Hidroobrade i Reformiranja, tretiraju nešto duži ugljikovodonični lanci, te se i dalje dobija benzin. Posle motornih benzina, hemijskim postupcima se izdvaja avionski benzin, potom mlazno gorivo i kao nusprodukt ostaje Petrolej.* *E tek onda dolazi na red izdvajanje dizel goriva kojih ima više vrsta, od najlakšeg do onog za dizel brodske motore, a od onog što ostane prave se motorna ulja, zatim masti za podmazivanje. Od ostatka se prave neki industrijski parafini, bitumen za asfalt, pa na kraju lož ulja, kojih takođe ima više vrsta, klasificiranih od No1 do No6 i od najgušćeg ostatka se hemijskim procesom pravi naftni koks koji gori u termoelektranama.* *Tako, da čisto tehnološki gledano, dizel je tehnološki otpad koji ostaje posle proizvodnje benzina.* *Pomenuta lož ulja su se masovno koristila u industriji, kao i u mnogim elektranama, energanama i toplanama na Zapadu. Skok cena goriva početkom osamdesetih je doveo do naglog zatvaranja mnogih toplana, energana i uopšte svih industrijskih objekata koji su trošili lož ulja ili dizel gorivo preorijentišući se na gas tako da se na tržištu naglo pojavio višak lož ulja korištenih u industriji i svih vrsta dizel goriva. DAKLE, NAGLO SMANJENJE TRAŽNJE ZA LOŽ ULJIMA I RAZNIM VERZIJAMA DIZELA OD STRANE INDUSTRIJE MORALO SE KOMPENZOVATI POVEĆANOM POTROŠNJOM ZA POTREBE AUTOMOBILA. TAKO JE POČELA EKSPANZIJA PROIZVODNJE DIZEL MOTORA.* *Ukratko o dizel motoru, i sedamdesetih godina, a i pre 100 godina, dizel je takođe bio efikasniji od benzinskog iz jednostavnog razloga što ima duplo veći stepen kompresije a po termodinamičkom proračunu stepen kompresije figuriše u formuli za izračunavanje stepena korisnog delovanja toplotnih mašina sa unutrašnjim sagorevanjem, tako da veći stepen kompresije daje i veći stepen korisnog dejstva ali to je u DOMENU TEORIJSKOG PRORAČUNA. Sa druge strane, praktične, dizel gorivo, kao teža frakcija nafte ima veću gustinu i teško je izvršiti proces atomizacije pod čime podrazumevamo rasprskavanje goriva u vidu fine prašine čime se omogućava da svaki atom ugljika i vodonika dobije odgovarajući broj atoma kiseonika čime bi se obezbedilo potpuno sagorevanje.* *Floskula, da je dizel ekonomičniji, je toliko relativna jer postoji ogromna razlika između testa u realnim uslovima i teoretskog proračuna da se pre može reći da se radi o propagandnoj floskuli. Naime, kao teža frakcija nafte dizel je gušći u odnosu na benzin te kao takav ima i više ugljikovodonika koji mu daju energetsku vrednost, dakle, samo zato što je gušći, dizel ima za 10 % veću kaloričnu vrednost u odnosu na benzin i dalje, po termodinamičkom proračunu, dizel motor teorijski ima za 10 % veću ekonomičnost, zbog duplo veće kompresije u odnosu na benzinski.* *Dakle, sumarno 20 % (teoretski) je ekonomičniji dizel u odnosu na benzin DOK JE NEMOGUĆE SAGORETI SVA HIDROKARBURNA JEDINJENJA U DIZELU A ŠTO PRAKTIČNO POTVRDJUJE SAM DPF FILTER I SADRŽAJ U NJEMU, jer sva ona čađ u stvari predstavlja nesagorele gorive čestice koje nisu sagorele u cilindru, te se prilikom procesa regeneracije naknadno pale da sagore i tako oslobode filter.* *DAKLE, SAMA ČINJENICA DA DIZEL MOTOR IMA DPF (Diesel particulate filter) I U KOME SE NA SVAKIH 350-500 KM AKTIVIRA PROCES REGENERACIJE A ŠTO U STVARI ZNAČI DA SE U DPF UBRIZGA MANJA KOLIČINA GORIVA KOJA ZAPALI TE NESAGORELE ČESTICE DA BI SE TIME OČISTIO FILTER, UKAZUJE NA SVU ŠTETNOST DIZEL GORIVA, KOJE NE BI TREBALO UOPŠTE BITI KORIŠTENO KAO POGONSKO GORIVO U PUTNIČKIM VOZILIMA, POSEBNO U GRADU. NE SKIDAJTE DPF FILTER JER VOZILO BEZ DPF-a IZBACUJE 30 PUTA VIŠE ŠTETNIH ČESTICA NEGO ISTO VOZILO OPREMLJENO SA DPF.*
zokya sk
zokya sk Пре 7 дана
O čemu ti. Kakav otpad je dizel haha
Stephen Curry
Stephen Curry Пре 11 дана
@Arsene Wanger Normalno boli me briga. Ja sam Balkanac i ne bežim od toga. Dizelcina, papiri kroz prozor i gas... nije test novog vec polovnog kao sto vidis “polovni automobili” S klasa idalje ima dizel i uvek ce ga imati jer se u Nemackoj najbolje prodaje upravo sa tim motorom. Da je dizel bolji pogon i da MENI (lično) ekologija nije bitna...
Arsene Wanger
Arsene Wanger Пре 11 дана
@Stephen Curry E sad mi te vec žao... Živiš u gradu a boli te briga za ekonomiju... LOL samo da te obavestim ovo je test NOVOG VOZILA a sada je 2021! Možeš ti da voziš i Ford T, pričamo o budućnosti! Da li ti je poznato da Mercedes u novoj S klasi ima 6 motora od čega je jedan najslabiji na dizel, i da i njega uskoro izbacuju? Cela Amerika je EKO fanatična? Šta je poenta tvog pisanja? 1. Da je dizel bolji pogon? 2. Da ima bolju budućnost? 3. Da je ekologija nepotrebna nauka 4. Da je Balkan centar sveta? da zna najbolje? Dečko dogovori se sam sa sobom u kom smeru idu tvoje haotične sublimacije! Tanak si po pitanju argumentacije i razvodnjavaš temu! Ja, ti , ovi, oni, mi... ti znaš ko šta vozi, jede, misli... A ne znaš osnovno!
Ivan Rašević
Ivan Rašević Пре 11 дана
@Racing Car ehh pa blago tebi šta drugo da ti kažem. Nemamo svi za V8, inače priznajem ložim se na te mašine 😉😉 da ne ispadne da sam zavidni vozač dizela
Stephen Curry
Stephen Curry Пре 11 дана
@Arsene Wanger HAHAGAGAG ŠAKA JADA? Mozda u šugavoj Americi. Na Balkanu velika većina vozi dizel! Čak i u Evropi je dizel primarno pogonsko gorivo. Benzin voze samo Eko fanatici poput tebe sto jedete travu i pisate cveće... i naravno ovo sto idalje voze Keca i Yuga pa voze na plin. Zagadjenje? Pa druze prvo nek stave filter na zelezaru smederevo ili da ne pale Vincu pa onda nek seru o izduvnim gasovima vozila. uostalom ja zivim u gradu boli me briga ekonomiju...
White Wolf
White Wolf Пре 13 дана
*Kaže čika Miloš: 'Pokušali smo da razbijemo stereotip da Volkswagen limuzina gotovo obavezno mora da ima dizel motor.'* *A ne pitaš se zašto Ameri i dalje uživaju u tihim benzincima velike kubikaže.* 🤦‍♂️ *Znaš li da se iz nafte ne može dobiti samo benzin, već manje količine benzina i veće količine dizela, PA PITAŠ LI SE AKO CELA AMERIKA VOZI NA BENZIN, GDE JE AMERIČKI DIZEL, PA PRODAJE SE U EVROPI, E MOJ MILOŠE.*
Filip Nikolic
Filip Nikolic Пре 13 дана
Tesko da je najbolji u segmentu🙂
Vladimir Stojiljković
Vladimir Stojiljković Пре 13 дана
Misljenje o Tiguanu 2009. god, 2.0 tsi, 4x4, dsg? Kakav je kvalitet auta i isplati li se kupovina?
Stephen Curry
Stephen Curry Пре 12 дана
Motor ne valja kupi dizela...Kvalitet nije neki jer je na nivoi Golfa 5.
Vladimir Stojiljković
Vladimir Stojiljković Пре 13 дана
@K Raič sta ga znam, nikad nisam vozio 5icu. Al cim je ljudi tolko voze, valjda nije katastrofa
K Raič
K Raič Пре 13 дана
isplati ,ako ti ne smeta interijer i podvozje kao u golfacije V
Johanes Go
Johanes Go Пре 13 дана
Jebeš ovo polo 1.0 tsi dgs je bolji od svega sto postoji.
nenad kosic
nenad kosic Пре 13 дана
Ww smece to auto je vazda kod majstora
Dzenan  Kozica
Dzenan Kozica Пре 13 дана
Lep promerak,ali realno Passat 1.4 benzin>>>malo upitno... elem i sam sam vlasnik jednog Passata ali 2.0 BiTdi,urnebesan auto zaista...
BMW
BMW Пре 13 дана
KADA CE VIDEO O BMW NOVOJ 7
Sandro Vukmarković
Sandro Vukmarković Пре 13 дана
Malo me podsjeća na neki Audi sa prednje strane mnogo ljepa auto. Ako bih uzeo Pasada odba bi najverovatnije bio ovaj.
Kitumijasi
Kitumijasi Пре 13 дана
Zakaj to gledam? Kupio bmw ,a izbaci mi za passat 🤣
montenegro 058
montenegro 058 Пре 9 дана
@Tribal 🤣
Tribal
Tribal Пре 10 дана
@montenegro 058 Pa kako kaj, sad cemo se ebat hahah
montenegro 058
montenegro 058 Пре 13 дана
I kaj sad
Dusan Teodosin
Dusan Teodosin Пре 13 дана
To ti je kao da si pitao moze li pita bez sira
Spasoje Ocokoljic
Spasoje Ocokoljic Пре 13 дана
Od ove boje mi se prosto *ere
SuperMa3x
SuperMa3x Пре 13 дана
Eo u Nisu u Bros taxiju b8 i golf 8 benzin plin 2014-2015 prebacuju vec po 500.000 km... Neunistivi!!
Sale T
Sale T Пре 13 дана
8:50 Prestiže te Dacia😫
Vlada Kovacevic
Vlada Kovacevic Пре 13 дана
Jako ruzna prednja maska, ne vredi taj novac
Jordanco Miladinov
Jordanco Miladinov Пре 13 дана
Dizel je zakon kakav benzinac
Stephen Curry
Stephen Curry Пре 11 дана
@Ivan Rašević Ma neka smo. TDI, HDI, JTD ma bilo sta samo da je dizelka... jednom kad predjes na dizela benzinu se ne vracas. Ta doza bezbrige o tome u kojoj si brzinu jer on vuce kako god, ta prijatnost na velikim brzinama jer je na malom broju obrtaja... a ovi borci za cist vazduh su isti oni sto jedu travu i seru cvece. Mislim kad su vec toliki borci nek kupe el. Auto...
Ivan Rašević
Ivan Rašević Пре 11 дана
@Stephen Curry neka smo raja, mi znamo šta valja 😉💪. A ovi borci za čist vazduh kojima bi smetao dizel i da svaki ima DPF, opet bi našli razloga za pljuvanje jer to su oni večito nezadovoljni Srbi neka slobodno emigriraju u zapadne zemlje ili neka ne iznose javno svoje "civilizacijski napredne" stavove, nama običnima je više toga preko k**ca.
Stephen Curry
Stephen Curry Пре 12 дана
Ma DIZEL ASFALT GRIZE i na Balkanu vozice se jos 100godina
HA.EL.
HA.EL. Пре 13 дана
@Arsene Wanger dizel i benzin uskoro odlaze zajedno
Arsene Wanger
Arsene Wanger Пре 13 дана
Dizel je prošlost... "Zakone" pišu države koje su ozbiljni proizvodjaču automobila, ne balkanska raja... To je motor koji je odličan u brodu , kamionu... U autu je ko slon u staklarskoj radnji!
simeunovicm
simeunovicm Пре 13 дана
Jel ovog zovu svinjar?
Nikola Lalic
Nikola Lalic Пре 13 дана
Odličan test automobil je prava porodična ladja na točkovima i ako sam prošlog puta tražio da bude karavan ali ok nema veze to sam ti samo dao predlog nista lično u svakom slučaju svaki mi se video sviđa ,nego ako moze sledeći da bude Ford C Max restajling 2017 posto vozim takav auto sa automatskim menjačem ,sve najbolje u daljem radu.
Dusan Djordjevic
Dusan Djordjevic Пре 13 дана
Benzin je za auto dizel za traktor oduvek bilo jbg neznam sad dodje struja to jos nisam probao
Arsene Wanger
Arsene Wanger Пре 11 дана
@Stephen Curry Taj Audi je imao brdo tehničkih komponenti koje su godinama trijumfovale u benzincima, plus kokpit, body, razni aerodinamični dodaci... Dizel je tu bio "bezačajan" faktor za uspeh.... Ako ti jos kažem da obrtni momenat bio elektronski ogranicen(sputan) da ne bi obezglavio sofisticirani prenos, možda i shvatiš da je to bio MARKETINŠKI . budalasti trik! Audi se proslavio u sportu sa Kvatro pogonom uzgred, MEGA velicine u ato moto sportu su Italijani, Mercedes, Porše.... Ostali EU proizvodjači što se tiče osovjenih pobeda i dugogodišnje dominacije nisu im ni do kolena!Ali avaj to je neka druga tema... Pojedini Amerikanci mozda jesu izopačeni , ali imaju veliku onu stvar, I bez problema sprovode SILU i ZAKON! Te trivijalnosti koje si izrekao su klasično teen spinovanje i GENERALIZACIJA, na to se necu osvrtati (smešno je). Amerika je centar nauke kugle zemaljske, prvi su u svemu i to je globalna prestionica svega! Tebe da zanima kako evropa radi, znao bi da EU igra kako svira Amerika. A trenutno "radi" tako što im ameri zavrću uši zbog zagadjenja i daju novi "domaći zadatak" da POD HITNO obustave prodaju, razvoj i korišćenje vozila na OTPAD u destilaciji nafte- vaše veličanstvo dizel gorivo! OVO>Novi dizeli imaju 0,01g C02 tako da ne znam o cemu pričaš... Pričaju neki koji ne razumeju OSNOVNO a to je da nije samo ugljen dioksid postoji nešto mnoooogo opasnije a to su teški metali, AZOT DIOKSID, otrovni gas crvenkaste boje i jakog, gorkog mirisa, U V.Briitaniji su recimo za zagadjenje i posledicu upotrebe dizel goriva prošle godine zdravstvene organizacije DIREKTNO dale izveštaj gde se spominje cifra od 30.000 umrlih ljudi! Zvaničan izveštaj! "Za mene JEDNOM NAFTAS UVEK NAFTAŠ" ovo zvuči inače jako inteligentno, nešto poput navijam za omiljeni klub! To inače izgovaraju osobe koje su samosvesne, intelektualci, profesori, elita, profesionalci... "ja se licno vozio u jednom cini mi se 340ks (nova generacija) lepi te za sedište i preskače jadne benzin kosačice..." HAHA LOL, a ja se vozio u BENZINCU koji iz 3.0 ima 100ks vise (340)od tvog traktorskog modela(koji uzgred receno ima 260ks poslednja generacija 2018 posle su ih ukinuli starije verzije oko 240ks) i on ne da preskače traktorske dizel kosačice nego iz haube kada ih obidje izbacuje jogurt trule paradajze po njima(IRONIJA). Rasprava sa Vama zaista nema smisla... Slabo znanje, velika fanatičnost, slepilo za argumente!
Ivan Rašević
Ivan Rašević Пре 11 дана
Ja bih npr kupio onaj wuling hongguang mini ev za grad, a za odlazak na svirku u drugi grad, za bilo kakav transport i odlazak na more limuzina sa dobrim starim TDI ili neki japanski benzinac. Struja je za grad (ako imaš kuću da ga puniš), sus je za transport i putovanje. Samo problem svih nas u gradu je taj što većinski živimo u zgradama, ali ja se možda preselim u prigradsko naselje.
Stephen Curry
Stephen Curry Пре 11 дана
@Arsene Wanger A ti inače voziš 911 pa ti je to bitan primerak. Ja sam naveo realne automobile... i da bilo je na 24h LE MANA TDI DIZEL AUDI! Tako da nemoj pričati da dizel ne moze na stazu. Drugo koga boli uvo za Ameriku? Amerikanci su izopačen narod kontra od Evrope. Voze Automatik 95%, imaju 300kg i voze V8 pickup-ove... mene zanima kako Evropa radi a Evropa vozi dizele i SUV-eve. Uostalom taj dizel iz Cayenna je jedan od najboljih dizela...moćni 3.0TDI! ja se licno vozio u jednom cini mi se 340ks (nova generacija) lepi te za sedište i preskače jadne benzin kosačice....to je druze Balkan i Evropa a Ameri su budale al ih boli uvo zakon im je takav i imaju keša da daju platu na gorivo... emisija gasova? Novi dizeli imaju 0,01g C02 tako da ne znam o cemu pričaš... jel te Amerika platila da potruras benzin po Srbiji ili šta? Za mene JEDNOM NAFTAS UVEK NAFTAŠ
Arsene Wanger
Arsene Wanger Пре 11 дана
@Stephen Curry Te modele koje si naveo su inače čistokrvni Poršei i veoma "uspešni" u svojim klasama... JBŠ 911 koji se pravi skoro 60 godina, 718, 918... A ti trke voziš pa ti treba traktor koji čekića i asfalt grize!? (PS: odgovorio sam ti delimično u tvom stilu) Da si iole malo bolje informisan, ne bi spomenuo Porshe i DIZEL! Dizel (made in VW) je imenica za sramotu i poniženja ove slavne marke! Porshe je na svom najjačem tržištu (AMERIKA) 2015.g platio 600 mil $, kaznu zbog varanja sa izduvima na dizel agregatima, tako da im je preseo dan kada su pomislili da amerima uvale traktorske agregate u marku koja je poznata po sportskim kupeima! I to sve zbog jednog, jedinog u ponudi, Audi dizel motora u Kajenu 3.0! Jedan šef razvoja u Americi - Poršea i VW-Audi po imenu Wolfgang Hatz, uhapšen je i držan kao pas 9 meseci u ZATVORU a pušten uz kauciju od preko 3 miliona Dolara , i naj tragikomičnije je da se iz VW - Poršea NIKO nije smeo ni požaliti na odluku suda!🤣 Tako da kad mi neko spomene Porše i DIZEL... Porše dizel u SAD je prodat na kašičicu inače, nešto malo komada Cayenne (only) 😁 Do sada je VW platio 30 MILIJARDI kazni zbog emisija dizela u SAD, a BMW 10 MLRD zbog emisije dizel motora na najjacem svetskom trzistu automobila! Jednostavno Ameri su IZBILI iz glave svim EU proizvodjačima, ideju da prodaju DIZEL agregate na njihovom trzištu! 😁 Inače Oliver Blum , glavni direktor Poršea je 2018 rekao: "We as a sports car manufacturer, however, for whom diesel has always played a secondary role, have come to the conclusion that we would like our future to be diesel-free." Pametnima dosta! PORSHE ne ugradjuje DIZEL agregate već 3 godine... Pre obustave prodaje dizel agregata, UKUPNA GLOBALNA prodaja svih modela PORSHE sa dizel agregatima je spala na ispod 10%. U Americi ona je uvek bila na mizernom nivou i sa mnogo problema! AMEN!
Stephen Curry
Stephen Curry Пре 11 дана
@Arsene Wanger A ti vozis trke po saobracaju pa ti treba Formula na benzin? Spusti se na zemlju automobili su jedno a super automobili i formule/bolidi su drugi svet. Uostalom Porsche postoji dizel... Macan Diesel, Cayenne Diesel, Panamera Diesel....
Amchoo_
Amchoo_ Пре 13 дана
Imam istog,samo 2.0 TDI 190KS,razmisljao sam o kupovini 2.0 TSI sa 220ks,mislio sam kupiti i jednog 2.0 280ks sa 450.000,međutim odustao sam od tih Benzinaca,od svakog koga sam cuo,mehnaicara,prethodnih vlasnika,Autootpada,,svi su mi rekli da Ti benzinci Trose Ulje,kada sam dosao kod svog Mehanicara,imao je 2 Benzinca koja stoje na Dizalicma koji trose ulje,moja preporuka i moje misljenje je ipak Dizel.
Ivan Rašević
Ivan Rašević Пре 11 дана
I to je kao ekološki....mešavina benzina i ulja je daleko više otrovna od dizela!!!
Stephen Curry
Stephen Curry Пре 12 дана
Ja u svim kolima preporucujem dizel... cuj Vw na benzin zanima me mozak nekog ko to kupi...
Zoran Ivic
Zoran Ivic Пре 13 дана
Sve je ok osim motora... Mnogi su morali da rade generalke pre predjenih 100 000km.. Tako da motor velika nula
Nikola Silni
Nikola Silni Пре 13 дана
Jako profesionalno izlaganje ... Tipicno Njemacki ... Svaka cast , passat je vrh otkako je moj otac usao u b6 nas izbor je uvijek passat bii i ostao ... Ja uskoro kupujem b8
Stripy
Stripy Пре 13 дана
Vozio sam takvog passata 1.5 TSI 150 konja motor ide veoma dobro i super se nosi sa karoserijom vuče fino. Stotku uhvatio za nekih 8.5sec što je sasvim uredu.
Vanja Nedeljkovic
Vanja Nedeljkovic Пре 13 дана
Probaj @Milos Maksimovic Passat 5+ 2.3l V5 ili 2.8l V6 ili jos jace 4.0 W8
Galli Vet Veterinarska stanica
Galli Vet Veterinarska stanica Пре 13 дана
Benzin 2.0 , al 1.4 nula.bodova
mitic milos
mitic milos Пре 13 дана
TSI 1.4 je djubre od motora, 2.0 je ok
mitic milos
mitic milos Пре 13 дана
Pa pravi automobili su benzinci.. traktori su na naftu.. sporeti na gas..
Milan Komlenac
Milan Komlenac Пре 13 дана
ne . To je hula - Samo VW dizeč dolazi u obzir a kada je pasat u pitanju , onda samo karavan.
David Hadzic
David Hadzic Пре 14 дана
Da je bar 1.6 turbo a ne ovo sranjce…
samvo meno
samvo meno Пре 14 дана
Kazu, i benzinac ima plivajuci, dpf i ostala sranja, da ima, ali daleko vise izdrze nego kod dizelasa, samim tim je i manje stresno kupiti benzinca nego dizela. Jedino ta malo jaca porosnja, ali mislim da opravdava povoljnijim odrzavanjem.
Ivan Rašević
Ivan Rašević Пре 10 дана
@Stefan Tripkovic slažem se ja da je dizel bez filtera loš, ali ipak ako im je stalo do prirode aj onda da se organizuju akcije pošumljavanja. Ništa lepše, lep pejzaž, ambijent, ekološki je od a do š. Na kraju krajeva uvek su nas učiteljice učile da su šume pluća naše planete. Filteri na fabrike, sadi drveće, pa onda drži lekcije vozačima to bih poručio svima.
Stefan Tripkovic
Stefan Tripkovic Пре 10 дана
@Ivan Rašević Nevezano za to, količina koja se zagađuje hemijom iz raznorazne industrije, poljoprivrede itd itd. je smešna u odnosu na sve dizele i benzince ukupno. Samo eto, nekome se digao kurac da forsira te gluposti da bi se više para uzelo. Čuj nekoga od bogatih boli kurac za zagađenje i kvalitet vazduha. Da je to ikome cilj ne bi se masovno šume rušile, gore je iseći jedno drvo nego voziti 5 dizela bez DPF-a (ispravnih). Ali jbg, o kapitalu je reč.
Arsene Wanger
Arsene Wanger Пре 11 дана
@Zabole Me Ako ti kažem da su medju TOP 20 "Car s With The Highest Mileage Ever" Dizeli U TRAGOVIMA (ima jedan Mercedes 240D) ostali su sve BENZINCI... Da li ćeš se zamisliti! Ako ti kažem da dizeli više praktično NE POSTOJE(izbacuju ih svi eminentni poroizvođači automobila), i da će se ti turbo benzinci vrlo brzo ISPOLIRATI do savršenstva i doći na mesto koje im pripada (mislim na Evropske proizvodjace)... Turbo benzinac je konstrukcijski ISTI kao i moderan dizel, pritom ima PREDNOST čistijeg goriva, tiši rad, i vrlo lako može da se doveda na viši nivo pouzdanosti i efikasnosti!
Ivan Rašević
Ivan Rašević Пре 11 дана
Zaljubljenik sam u VW ali sam odustao od njega kao sledećeg auta jer su benzinci kante koje se raspadnu posle smešne kilometraže. Dizel mi nije bio opcija zahvaljujući glupim zakonima o DPF-u jer dosta vozim grad a ne smem da skinem to govno i onda bih na svakih 100 km radio regeneraciju. Ništa bolje od dizela bez dpf-a kao što je moj (reno clio iz 2003 koji ga fabrički nema), ali njega polako stiže vreme. Samo veliki atmosferski motor pa nek zagađuje briga me, 1.6, 2.0 benzinci su večni...teško nama kad nam Evropa i Amerika nameću standarde kupovine novog motora posle u vrh glave 200K ali ja mislim i ljudi pričaju da čak ni toliko ne može preći.
Zabole Me
Zabole Me Пре 12 дана
Нетачно. Дизели су поузданији због бензинаца, и много више прелазе од њих, примарно јер су растерећени и спороходни. Турбо дизел са ДПФом, ЕГРом, и пливајућим замајцем јесте скупљи од атмосферског бензинца, али турбо бензинац са ППФом и осталим перипетијама далеко мање прелази од дизела са еквивалентним глупостима.
David Hadzic
David Hadzic Пре 14 дана
Vw, Skodu, Peugeot, Citroen, Fiat, Ford samo dizel. Ko kupi nesto od toga na benzin ne znam sta da mu kazem. Uzgret ja licno nijedan auto D segmenta ne bih uzeo na benzin zbog potrosnje kilometraže(dugovečnosti) koju taj auto mora da predje…
David Hadzic
David Hadzic Пре 5 дана
@Top Speed Aha, da parkiram Scaniu pored kafica o vucem dizel iz rezervoara. Pa
Top Speed
Top Speed Пре 5 дана
@David Hadzic , *TI UMESTO NARGILE SPOJI CREVO IZ DIZELA* 😁
David Hadzic
David Hadzic Пре 8 дана
@Top Speed Ma samo neka dimi
Top Speed
Top Speed Пре 8 дана
@David Hadzic , *MA CO2 JE KO BOZA, JAČI JE CO KAO POSLEDICA NEPOTPUNOG SAGOREVANJA A KOJE JE TIPIČNO ZA DIZELAŠE.* 😁
David Hadzic
David Hadzic Пре 9 дана
@Top Speed Obavezno i umesto kiseonika C02
ZARKO Vitorovic
ZARKO Vitorovic Пре 14 дана
Ozbiljno dobar agregat,mana samo pumpa za vodu jer je nova 28 000din,inače se motor pokazao extra pouzdano,zupcasti kais se menja na 210 000km tako da je Bestseler u klasi novih turbo motora...idealna kombinacija Auta i Motora...
Ivan Rašević
Ivan Rašević Пре 11 дана
On nema zupčasti, kod turbo benzinaca ide lanac zbog ogromnog opterećenja od turbine.
Dejan Šobota
Dejan Šobota Пре 12 дана
@ZARKO Vitorovic ne znam. Serviser je nabavio i zamenio.
ZARKO Vitorovic
ZARKO Vitorovic Пре 13 дана
@Dejan Šobota jeste originalana,da li je siva kutija
Dejan Šobota
Dejan Šobota Пре 13 дана
@ZARKO Vitorovic platio sam 150e, ali verovatno nije originalna. Za 2.0d.
ZARKO Vitorovic
ZARKO Vitorovic Пре 13 дана
@Dejan Šobota Za Tdi pumpa kodta 19 500din u Auto čačku..
marko Marko
marko Marko Пре 14 дана
Bosanci kad ovo vide ima da oslepu
Nikola 00
Nikola 00 Пре 9 дана
Oprostite puntaši
Tribal
Tribal Пре 10 дана
Hahahahha aaaaaaahahahahhaaaa
David Hadzic
David Hadzic Пре 14 дана
Pali u nesvest dozivaju ih sirnicom…
Dejan Šobota
Dejan Šobota Пре 14 дана
Hvala, ja ću ipak dizela.
Ivan Jovanović
Ivan Jovanović Пре 14 дана
Moj brat, mislim nije rodjeni, al ko da jeste, ima najbolja kola Passata! JEL ZNAŠ TI ŠTA JE PASSAT?
nebitno ko je
nebitno ko je Пре 13 дана
" znas ti kako izgleda passat,to ti je najbolji auto"
Bozana Kosic
Bozana Kosic Пре 14 дана
Da li od pasata odgovara dizna za golf 2 gti (monopoint dizna )?
Serber CC
Serber CC Пре 14 дана
Malo jači od blago kisele vode...
Crashendo Dt
Crashendo Dt Пре 14 дана
I 1.6 je slab za ovoliki auto, a pogotovo 1.4...
alxnd_r
alxnd_r Пре 13 дана
Ovaj motor se po brzini poredi sa 1.8T koji je brzi od 1.9tdi...
D S
D S Пре 14 дана
Honda Civic VTEC i nemas brige, kakav vw benzinac😂
HA.EL.
HA.EL. Пре 14 дана
Danas smije. Danas nema pre velike razlike u konstrukciji dizelaša i benzinca, potrošnja je 1-2L razlike, tako da svejedno
colt1998
colt1998 Пре 14 дана
Moji imaju passat b8 sa 2.0 tdi motorom, auto je zbilja odlicno napravljen, motor nevjerojatan koliko skladno i tiho radi u svakom slucaju je dizel kupljen radi puno km, ovi mali tsi motori su ko stvoreni za njemce, rade malo km i nece dugo zadrzat auto prema tome nije ovaj motor za svakog
Nenad
Nenad Пре 14 дана
8,4 sekunde do 100 na sat !!! Ako je zaista tako onda kapa dole. A kažu preslab motor ? Vozio sam novije 2.0 dizele sa 170 ks koji nisu mogli da postignu to vreme.
David Hadzic
David Hadzic Пре 11 дана
@Aleksandar Pantic eee bravo jeste nije Turbina nego kompresor.
Ivan Rašević
Ivan Rašević Пре 11 дана
@Arsene Wanger ta buba o kojoj pričaš je imala 4 cilindra. Deda je imao kadet C 1.2 4 cilindra NIKADA PROBLEMI. Asconu C 1.3 je kupio posle kadeta NIKAD PROBLEMA. Motori ispod 4 cilindra nisu motori to su govna, ja volim vibracije i "traktore", uživam u svemu što pružaju. A od benzinaca samo velike mašine zabole me za euro standarde.
Aleksandar Pantic
Aleksandar Pantic Пре 11 дана
@David Hadzic turbo ili kompresor?
David Hadzic
David Hadzic Пре 12 дана
@Nenad Vozio sam mercedes C200 Turbo. Potrosnja moje voznje 16,5l (grad)a moj 330d sa istom takvom voznjom (9,5-10l) a kad se normalno vozi verovatno trosi manje al opet ne znam. Mn je dizel bolji u svemu sem u odrzavanju jer za benzinca je jeftinije ali nije ogromna razlika…
Nenad
Nenad Пре 12 дана
@David Hadzic Jednostavno nisi vozio turbo benzince novije generacije i ne znaš o čemu pišeš. Nađi ima na You Tube uporedni snimak isti model vozila ista kubikaža turbo benzinac i dizel uporedna ubrzanja ekran podeljen na pola gore turbo benzin dole dizel pa gledaj...mrzi me sad da tražim i ostavljam link. Opet kažem ja više volim dizela isključivo zbog potrošnje, turbo benzinci mogu biti štedljivi ali ako se vozi žustrije nezajažljivi su po pitanju potrošnje. Imao sam novog Megana 1,2 turbo benzinca 131 ks mojoj ženi grada trošio 7,5 a meni kad sednem nikad ispod 10-11 litara zimi i više.
Fi. Ja.
Fi. Ja. Пре 14 дана
Po meni je motor premali, trebao bi veci
Ivan Rašević
Ivan Rašević Пре 11 дана
@Arsene Wanger nadam se da si u pravu za svoje prognoze razvoja vozila, jer trenutna situacija ne uliva poverenje. Vreme će pokazati da li si bio u pravu, a iskreno nadam se da jesi jer moje prognoze i prognoze svih nas vozača Balkanaca su krajnje pesimističke i nikome neće biti dobro sem velikih moćnika ako zaista bude tako.
Arsene Wanger
Arsene Wanger Пре 11 дана
@Ivan Rašević Vidi, mrzi me da u toku rasprave, uz zadatu tematiku moram još i da ispravljam greške u odrastanju i propuste u vaspitanju mnooogih sagovornika 😁Mnogi nisu čuli za PERSONIFIKACIJU, kada se predmetima daju ljudske osobine 😁Kakvo crno mučenje kada na papiru svi novi turbo benzinci imaju do 1500 obrtaja skoro 90% NM !? Veliki motor (ranije) nije morao da veliki deo REZIMA RADA provodi na visokim obrtajima, danas kada svi motori imaju TURBO, ti skoro vise ne mozes da kupiš nov auto sa atmosferskim pogonom, pričati o "rasterećenosti" zaista nema smisla! Srediće EU proizvođači i te početne probleme sa potrošnjom ulja, ispoliraće to do savršenosti, tek su krenuli, ali činjenica je da postoji globalni dogovor o ograničenom i PLANSKOM zastarevanju proizvoda i to će se jos neko vreme poštovati, Ima video na YT "Zavera sijalica" pa neka ga svako pogleda! Fiat je moćna grupacija i oduvek su Italijani bili glasnici novih tehnologija, porodica Anjeli koja drži Fiat (Ferrari i ostale) i te kako je deo globalnih odluka. Uzgred receno Fiat je medju prvima kao i Ford izbacio onaj Twin Air 875 cc, koji ima od 60 do 120 KS koji ide u sve manje modele! 2013 je osvojio mnoge, moge prestizne nagrade, iako ima samo 2 cilindra motor, ima rekordno nisku potrošnju, veliki obrtni u klasi najmodernijih 1.6 atmosferskih motora, predvidjen za rad na metan itd. Nekad su automobili imali i po 10.000 cc i 20, 30 ks... I kada je trend išao ka što većoj snazi u KS, efikasnosti, manjoj radnoj zapremini, verovatno bi da se sada vratimo u to doba (pre 100.g) neki "konzervativniji" isto trabunjali!
Ivan Rašević
Ivan Rašević Пре 11 дана
@Arsene Wanger joj moj budući kolego (studiram mašinstvo) isti si kao ja (ne odustaješ u komentarima). Veliki motor je dugotrajan jer nije namučen i opterećen, naravno svaki će da strada ako voziš auto kao Verstappen formulu. Veruj mi da je veliki motor keva za sve ovo što se sad forsira. Verovatno misliš da ja mrzim benzince, zapravo više ih volim kad je održavanje u pitanju. Fiat je jedini evropski proizvođač koji nije usvojio glupi trend male zapremine i motora koji traje k'o lanjski sneg.
Fi. Ja.
Fi. Ja. Пре 12 дана
I nije bitno od 0-100 nego da se ne muči i da imaš snage čas da pođeš a da nemoraš da čekaš turbo
Fi. Ja.
Fi. Ja. Пре 12 дана
@Arsene Wanger brate zapremina je 1.4 to je za ubrzavanje od 60-80 ili ako trebaš kroz semafor premalo. motor se više muči
sasa saran
sasa saran Пре 14 дана
prve generacije 1.2 i 1.4 tsi motora su se jako jako loše pokazali
Marko Sancanin
Marko Sancanin Пре 13 дана
Gdje su se pokazali?🤣
Blagoje Stefanovic
Blagoje Stefanovic Пре 14 дана
13 500€ realna cena
Spasoje Ocokoljic
Spasoje Ocokoljic Пре 14 дана
Highline sa halogenim sijalicama 🙄 ili mozda ima led 😂
Mike Tyson
Mike Tyson Пре 14 дана
Nakon 100 000 ide generalka...potrosnje ulja itd... Ne moze me niko ubijediti. Sve je to bajno i sjajno kad je novo auto. Tako sitan motor za ovo auto. Potrosnja presmijesna. Takodjer onaj 1.6tdi provala od motora za ovaj auto. Ovde ispod 2.0 nema price. Kod mene bmw 2.0 180ks dizel trosi 7 kombinovano, i preci ce 10x kilometrazu ovog auta sa ovim motorom kao sale. 1.4 tsi je za vw polo.
Mike Tyson
Mike Tyson Пре 12 дана
@kockica Da ne spominjem potrosnju ulja.... To je strasno...
kockica
kockica Пре 13 дана
Općenito za limuzine ispod 2.0 je pakao
dalibor sekularac
dalibor sekularac Пре 13 дана
Bmw je druga dimenzija kako god okreneš
anonimni posmatrač
anonimni posmatrač Пре 14 дана
benzinci - samo Toyota odn Japanezi.
Đorđe Marinković
Đorđe Marinković Пре 14 дана
1.4 tsi je krs od motora. 2.0 tsi nenormalno bolji i izdrzljiviji
Delune Delune
Delune Delune Пре 12 дана
Zašto? A u golfovima 1,4?
wertigo
wertigo Пре 14 дана
Ako ne trosi ulje dobar je.
David Hadzic
David Hadzic Пре 14 дана
Koji Tsi ne trosi ulje? Nijedan
Dragan Velickovic
Dragan Velickovic Пре 14 дана
A sta @neovlasceniserviser kaže za 1.4 TSI
Driver021 Driver381
Driver021 Driver381 Пре 14 дана
Obozavam seljacine sa floskulom "na dizel se ore" ja trenutno imam Audi Q5 2.0 TDI ,Fiat Marengo 1.9 jtd , smarta 800cdi I vise nikada u zivotu be bih uzeo benzinca ni da mi ga poklone, a ta sranja o ekologiji benzici vise zagadjuju od dizela zato sto vise Goriva sagorevaju or dizelasa
Ivan Rašević
Ivan Rašević Пре 11 дана
@David Hadzickineski električni do 4000 bi mi došao kao 10 na keca za grad da me ne deru na pumpi, ali nikad ne bih ostao samo na njemu 😉
David Hadzic
David Hadzic Пре 11 дана
@Ivan Rašević Bas to… ili za pocetak filter na železare i termoelektrane… kao i da se ne pali otpad u Vinči. E pa posle nek mi prigovaraju sto vozim dizel. Zapale na Zlatiboru sumu nikom nista al zato moras da imas katalizator za tehnicki. Al dobro imam sad i briga me. Bas ta razbibriga je Balkan mozes da vozis i Golf 2 na lož ulje i posto je star proci ce i tehnicki. A u Eu bi za 5g napisali zakon da moras el. Kola ovako narednih 50godina nema nista od toga…
Ivan Rašević
Ivan Rašević Пре 11 дана
@David Hadzic prirodom neka se bave energetičari da više struje bude dobijeno na vetar, na solarnu energiju, hidroelektrane (ne mini nego prave). Neka stoka ne baca đubre po ulicama i neka ne ostavlja vatru bez nadzora kad kampuje u prirodi. E to je ekologija a ne mafijaško dranje po džepu vozača za DPF i ostale gluposti, a alternativa kosačica 1.0 turbo....nikad ne bih otišao sa Balkana zbog sve slobode koje ovde imamo kad su kola u pitanju i načini za zaradu pored osnovnog posla
David Hadzic
David Hadzic Пре 11 дана
@Destroyer Jbg ja sam iz Beograda i kad sam se ja rodio svi su prešli na dizela. Audi 80 dizel, Audi 100 dizel, Mecke na dizel, Peugeot, Renault…. Dizelasi. Benzinca su vozili samo oni sto su vozili Yuga/Keca i Kadete…Dizel je druze majka ne trosi a ide. A ekologija/priroda? Koga boli k… za prirodu ovo je stvar finansijske prirode…
Destroyer
Destroyer Пре 11 дана
*DIZEL KUPUJE ONA TEŠKA FUKARA I SIROTINJA KOJA GLEDA DA UŠTEDI KOJI DINAR, BEZ IMALO DRUŠTVENE SVESTI O ŠTETNOSTI DIZELA PO OKOLINU.*
Dragan Crni
Dragan Crni Пре 14 дана
Tsi katastrofa! Jednom vozio i nikad vise. Ako zelite benzin, samo japanac
Ivan Rašević
Ivan Rašević Пре 11 дана
@eto ti ga sad sve je stvar toga za šta ti treba i koliko prelaziš 😀
eto ti ga sad
eto ti ga sad Пре 11 дана
@Ivan Rašević slazem se da su japanci bolji ali TSI su imali problema sa 1.4 140ks i sa lancem. Ovaj od 122ks je druga prica. Ne postoji los motor samo los vlasnik. Ja koji godisnje prelazim ispod 15.000 sam sasvim zadovoljan sa tsi
Ivan Rašević
Ivan Rašević Пре 11 дана
@Dragan Crni slažem se, isto razmišljamo. Želim da kupim benzinac jer je jeftinije održavanje ali neka hvala ova evropska govna-samo polovan Japanac sa 4 cilindra ili nova KIA koja je jedina dobra sa 3 cilindra turbo, jedina ne troši ulje i jedina se ne raspadne pre 200000.
Ivan Rašević
Ivan Rašević Пре 11 дана
@eto ti ga sad još uvek imaš sreće jer te nije stigla cena te tihe vožnje (koja je po meni sranje jer ja volim bučnu), slažem se da je VAG grupacija samo TDI a ko vozi do pijace i nazad i decu u školu a posao mu je na manje od 10 km od kuće taj neka kupi TSI, trajaće mu.
eto ti ga sad
eto ti ga sad Пре 12 дана
@Dragan Crni ovo je 1.4 tsi. Ima samo turbinu I ne trosi ulje. Vozim golf 1.4 tsi 122ks I ide kao metak. Nikakvih problema nema, samo ulje svakih 10.000 ili jednom godisnje. Lanac jos nisam mijenjao
Aleksa Jotic
Aleksa Jotic Пре 14 дана
Moze B6 Passat na testu
Marija Savic
Marija Savic Пре 14 дана
Mi smo kupili na ovom placu "365 AUTO" našeg mezimca. Inace su im sva kola kupljena kao nova u Srbiji i sa urednom istorijom, preporuka za momke. 👍
Ceca Sigel
Ceca Sigel Пре 14 дана
Potvrđujem 🙂
Palelive
Palelive Пре 14 дана
TSI motori uvijek bili i ostali najgori u klasi...
Nemanja Kuvac
Nemanja Kuvac Пре 11 дана
TSI smece tesko , dva CC sam imao 1.8tsi i 2.0tsi uzasni motori pokvari se u garazi . Na 100000 predjenih vec vreme generalki .
Boban Tasić
Boban Tasić Пре 14 дана
Maksimović uvek nahvali švabe, bolje da se preseli tamo uskoro.Oće to 7 l benzina po gradu al malo sutra.Pogotovo turbo benzinac.Što bi Mirko rekao nategnut motor.
mitic milos
mitic milos Пре 13 дана
Kad bi znao sta su Japanci....vizim bmw i opel..ali prodajem rage..i zaplivace Accord osmica.. da vise uzivam i voznji.. a manje posecujem mehanicare
Milos Maksimovic
Milos Maksimovic Пре 14 дана
Imate li neku štelu za papiren? Vielen Dank!
Test: BMW 320d 2021 - Detaljno! Da li vredi toliko para?
24:53
Auto Analiza
Приказа 130 хиљ.
Toyota Camry - Kruna sa dalekog istoka - Autotest - Polovni automobili
14:41
Žiri Zvezde Granda o smrti Marine Tucaković
5:12
Grand Online
Приказа 262 хиљ.
These toys eat their own poop | Vat19.com #shorts
0:36
Vat19 Shorts
Приказа 75 мил
VW Passat B7 2.0 TDI - TEST - Balkanski san
41:33
TestAutomobila
Приказа 261 хиљ.
BOLJA OD GOLFA, GORA OD PASSATA? NOVA SKODA OCTAVIA VRS!
17:20
Dragon Garage
Приказа 103 хиљ.
Zašto se Juri sviđa novi VW Passat? - Jura se fura
10:27
AutoMarket.hr
Приказа 351 хиљ.
BMW M2 - vrhunska zabava u malom pakovanju! Autotest
12:04
Polovni automobili
Приказа 49 хиљ.
Test: VW Passat B6 2.0 TDI - Zna i VW  da napravi lep auto
17:30
Auto Analiza
Приказа 486 хиљ.
Žiri Zvezde Granda o smrti Marine Tucaković
5:12
Grand Online
Приказа 262 хиљ.
These toys eat their own poop | Vat19.com #shorts
0:36
Vat19 Shorts
Приказа 75 мил
NAJGORI CRINGE UPAD U DM! SERBIAN CRINGE UBICA
9:12
Mudja
Приказа 158 хиљ.
Popov - PANIKA (Official Video) Prod. by Popov
2:24
Generacija Zed
Приказа 412 хиљ.
OMG! How foxy they are! #Shorts
0:59
FFUNTV
Приказа 60 мил
Jala Brat & Buba Corelli - Pilula
2:52
IMPERIA
Приказа 4,1 мил
VUK MOB X PAULA - TONA (OFFICIAL VIDEO)
2:42
IDJVideos.TV
Приказа 1,7 мил