Nužna odbrana i pucanje u provalnika

  Приказа 76,891

DumDum

Пре месец

Povodom inicijative ministra policije Aleksandra Vulina o izmeni Krivičnog zakonika o nužnoj odbrani govorimo šta sve treba izmeniti ne samo u Krivičnom već i u Zakonu o oružju i municiji kako bi imali pravo da branimo svoj život i svoj dom.
Možete nas podržati preko:
Paypal-a: www.paypal.me/DarkoDumDum
Patreon-a: www.patreon.com/dumdum_channel
Pratite nas na:
Facebook-u dumdumchannel
Instagram-u dumdum_channel

Коментара
Top Eleven-Bones Brigade FC
Top Eleven-Bones Brigade FC Пре дан
Ok priča ali mnogo toga vodi ka zloupotrebi. Već vidim nekog dilera droge koji sedi ceo dan i telefonira sa napunjenim pistoljem za samoodbranu na stolu :) Gadjanje zakazao na proleće, da ga ne bije sunce leti kad ide u streljanu da se izivljava :) Na kraju kaže: Majstore jel moze jos koji okvir da ispucam? :)
Posten Lopov
Posten Lopov Пре 2 дана
Znaci zakljucak je , da svako treba da ima ilegalno oruzje dok se zakon ne promeni u korist samoobrane, a to ilegalno oruzje mora da se koristi onda i samo onda kad je zivot ugrozen tebi ili tvojoj porodici (nikakvo kurcenje ne dolazi u obzir). Dakle tad ne upozoravas, ne pucas u prazno , nego iskljucivo metak u meso uz obaveznu overu. Po sadasnjem zakonu, ionako ces u corku, pa da bar znas za sta robijas, a ti ces iz zatvora kad tad, a on iz zemlje nikad.
Adnan Jusic
Adnan Jusic Пре 2 дана
10:30 taj odlazak u streljanu bolje da je obavezan samo jednom i to kad radis ljekarski za dozvolu.. a poslije da nije obavezno.. nego svake godine. Jer kad jednom naucis.. znaces za citav zivot. Zar ne?
Pera Peric
Pera Peric Пре 10 дана
*NA OSNOVU CEGA IMAS TI TO TOLIKO ORUZJE ?*
Ivan Kučina
Ivan Kučina Пре 11 дана
U svemu si upravu, za sve što su rekao
Milan Todorovic
Milan Todorovic Пре 12 дана
Cekaj bre burazeru znaci provalnil sad da mi udje i kucu a da imam pistolj ja nesmem da ga ubijem jer cu zavrsiti na robiji a taj sto je uso kod mene on mene moze da ubije i nece da odg tolko ko sto bi ja u njega pico kad bi uso
Papipou2
Papipou2 Пре 12 дана
Da li će se pištolj pokvariti ako staviš u njeg one plinske metke a pištolj koristi normalne sa zrnom
NeCx
NeCx Пре 13 дана
14:53 a jest pumparica nekome mozak da prospem po parketu
Petar Lazarov
Petar Lazarov Пре 14 дана
Svaka čast Dare, sad ću da podelim
LEGENDARY GAMER
LEGENDARY GAMER Пре 14 дана
Hvala ti puno sto si spomenuo mesto gde zivim
Indominus
Indominus Пре 14 дана
Zbog zakona o oružju na Balkanu, meni je Američki zakon najbolji.
Vanja Zlatović
Vanja Zlatović Пре 14 дана
Nužna obrana i krajnja nužda, ne znam kako se to kod vas piše, nisu isto. Ali imate isto.
Aleksandar
Aleksandar Пре 15 дана
Problem je i to sto moze svaka budala da te prijavi da si pretio,oduzmu oruzje i kazna ili zatvor.Kod mene u komsiluku se pokacili otac i sin nesto bezveze u kafani a otac je lovac i ovaj ga prijavi da mu pretio u 4 ujutru zatvaranje ulice upad kod coveka sve uzimaj a njega u stanicu..........A ti prijatelju dokazi da nisi pretio.
LuxisAlukard
LuxisAlukard Пре 15 дана
Prvo - ne mogu da verujem da mi YT predlaže ovaj video, ali mi je jako drago što je tako. Drugo, ne mogu da verujem da Vulin predlaže nešto dobro, tako da se sada plašim da će još više da unište zakone o samoodbrani i oružju. Treće, super video, podržavam sve rečeno! Osim da je katana koja visi na zidu dobra za samoodbranu... Osim ako ti na zidu ne visi naoštrena katana od par stotina evra =D
Dimitrije Novaković
Dimitrije Novaković Пре 16 дана
Једино ми се не свиђа оно око пуцања из сачмаре. Сачма се уствари не шири толко на 5-10 метара. И да, ако је наркоман у кризи њега неће уплашити репетирање.
Dimitrije Novaković
Dimitrije Novaković Пре 16 дана
У свакој соби један сеф Кухиња? Ладица испод посуђа. Тоалет? Иза вц шоље Дневна соба? Под каучем. Спаваћа соба? Испод кревета. Шпајз? Иза тегле са компотом. Ходник? Иза патика. Хотел? Триваго!
Dimitrije Novaković
Dimitrije Novaković Пре 16 дана
Следећи циљ: скривено ношење и не сакривено ношење
slavkomarko
slavkomarko Пре 16 дана
Kad je trebalo da se ratuje , svi su bezali od oruzja. To je otprilike odgovor , ko treba da poseduje oruzje. U ona stara vremena , kad nosis oruzje , lako ti se moglo desiti da te izazovu na junacki megdan .
Dejan Maricic
Dejan Maricic Пре 16 дана
Deca pandura i sudija su jako postena.Zato postoje takvi zakoni. HAHAAHAHAH
Darko Milošević
Darko Milošević Пре 18 дана
Gledajući ovaj video ne mogu a da ne napišem sledeće. Kako se menja krivični zakon Republike Srbije, mislim da je potrebno dodati i sledeće. Kako je Darko rekao da niko od nas ne može da zna da li će nekada u njegov stan doći osoba koja recimo želi da ga opljačka, šta ako je recimo neko osoba sa potpunim oštećenjem vida? Pa i takvi ljudi imaju stanove, zapošljavaju se, rade na veoma dobrim pozicijama, pa može li i njih neko da opljačka? Bilo bi potrebno omogućiti i osobi sa potpuno oštećenim vidom da može legalno da nabavi oružje za ličnu bezbednost uz naravno psiho testove, lekarski pregled i potrebnu dokumentaciju. Zahvaljujem se ovom kanalu i njegovom sadržaju. Sve pohvale.
Branislav Mladenovic
Branislav Mladenovic Пре 19 дана
Slažem se da je neophodno promeniti krivični zakon.Pretpostavka je da nećete vršiti teror ili zloupotrebu sile na svom posedu ili svom radnom mestu ako već po postojećem zakonu imate uverenje da ste zdravstveno sposobni za rad odnosno za posedovanje i držanje oružja.Tu uvek može biti zloupotreba ali se te zloupotrebe uvek mogu otkriti u policijskoj istrazi(Ukoliko recimo rešite da koristite oružje na svom posedu prema nekome kone ugrožava vaš život,život vaše poredice ili integritet vaše imovine).Što se tiče korišćenja oružja.Slažem se da je pravilna upotreba preduslov za njegovo bezbedno korišćenje naročito u današnje vreme kada ne postoji obaveza redovnog služenja vojske u oružanom sastavu,ali zakon o nabavci je decidan.Da biste nabavili oružje morate priložiti uverenje da ste obučeni za njegovo rukovanje ili da ste bivši ili aktivni pripadnik oružanih snaga ili organa reda ili da ste rezervni oficir.Korišćenje i održavanje oružja nije toliko komplikovano i ta osnovna obuka je potpuno dovoljna da bi se oružje pravilno koristilo.Predlog da je obavezno ići u streljanu i ispucati 50 metaka je neprimeren i neupotrebljiv na sve vlasnike oružja i samo bi bio još jedan od restriktivnih preduslova.Zamislite tog dedu od 86 godina da mora svake godine da ide da ispuca 50 metaka iz lebana recimo u Niš ili Leskovac a on iz svog sela 10godina nije išao ni u Lebane,a oružje nije koristio zadnjih 30godina.Poslednji put je pucao na nekoj svadbi u vazduh pa je opet uspeo da se odbrani od napadača.Nadam se da me razumete.Slažem se da bi taj preduslov o obuci u rukovanju pre nabavke možda trebalo pooštriti,ali kasnije mislim da nije neophodno.Pa uzmite samo koliko se automobili usavršavaju na godišnjem nivou naročito u elektronici,a u saobraćajkama u ovoj zemlji strada mnogostruko više ljudi nego u oružanim incidentima,a naročito zbog nestručnog rukovanja pa niko ne zahteva da svake godine idete kod instruktora vožnje da usavršavate vaša vozačka znajnja.Vatrreno oružje naročito ovo kod nas predviđeno za samoodbranu se nije značajnije menjalo od izuma bezdimnog baruta 70ih godina 19 veka i izuma poluautomatskih pištolja 90ih god. istog veka.Argumenti su jasni.Što se tiče oružja za samoodbranu mislim da u zakonu o oružju i njegovoj nabavci ne treba menjati taj deo niti ga proširivati,ali da u krivičnom zakonu treba uneti da ako se već branite od napadača pa vam je dozvoljeno da se branite nožem,sekirom,palicom i drugim priručnim sredstvima niko vam ne može u okviru samoodbrane zabraniti da koristite svoju sportsku trap sačmaricu ili pumparicu za lov.Slažem se da su pogodnije možda neke skraćene i policijske varijante za odbranu ali njih i onako mislim da možete kod nas nabaviti kao oružje za lov kao što i replike brena ili m 04 u kalibru 5,56NATO možete koristiti kao lovački karabin.
Sani Behic
Sani Behic Пре 22 дана
Svaka rijec na mjestu! Definitivno mijenjati zakon... najžalije mi je ovo gdje zakon kaže da odbrana bude srazmjerna s napadom... ako napadač napada sa palicom da uzvratiš sa palicom??? :( ne znam da li je smijesno ili tuzno.. Sta lezimo u kući i ulazi lopov sa palicom a mi u fazonu E tebra cekaj da nadjem palicu i ja pa da se obračunamo...
Alex McCoy
Alex McCoy Пре 23 дана
Treba oduzeti svo oruzje
Dragan Topic
Dragan Topic Пре 25 дана
Šta če mi uvežbavanje,odslužio sam vojsku.
Maki
Maki Пре 25 дана
15:50,kreni jako il kreni kuci,a boga mi zelim vidjeti kako ce se covjek rascvetati poslije kugle😂
mateja tankosic
mateja tankosic Пре 26 дана
dareta za ministra, svaka cast legendo
Милош Обилић
Милош Обилић Пре 27 дана
Dislajkovali samo lopovi
Aleksa Vukićević
Aleksa Vukićević Пре 28 дана
Snimi franchi 48 petometku u kalibru 12/70
Aleksa Vukićević
Aleksa Vukićević Пре 28 дана
Snimi franchi 48 petometku u kalibru 12/70
Nikola Ilic
Nikola Ilic Пре 28 дана
Svaka cast! Treba hitno doneti odluku o tom zakonu! 👍
Mladen Filipovic
Mladen Filipovic Пре месец
Trebalo bi obavezno promenuti zakon za pse lutalice vaznije je sacuvati zivot deteta nego pustiti pse lutalice da setaju slobodni.
filip Zurzic zuki
filip Zurzic zuki Пре месец
Svaka cast Dare....podrzavamo te potpuno💪
Ivan Stepanovic
Ivan Stepanovic Пре месец
Ta se situacija ponavlja stalno, bilo je više najava i obećanja da će tu stavku u KZ da menjaju i - ništa! Setimo se slučaja od pre nekoliko godina kad je narkoman provalio u stan u kome su bili muž, žena i beba. Muž je sišao, provalnik ga napao šrafcigerom, čovek ugrabio nož i ubio napadača samo da bi bio uhapšen jer je branio ne samo sebe, već i svoju ženu i bebu... A sećam se i slučaja vrlo sličnog, kad je deda od nekih 70 godina lovačkom puškom ubio napadača koji je na njega krenuo pajserom samo da bi dedu posle ćorkirali... Obećava se, ali se ne radi na tome. Kao da se neko trudi da kriminalce maksimalno zaštiti... Ili se vlast paranoično plaši da bi narod to oružje mogao protiv njih da upotrebi i zato se ne dozvoljava i oduzima? Ili nam se time daje na znanje da smo niko i ništa i naši životi i imovina ništa ne vrede?
BLOODY KILLER
BLOODY KILLER Пре месец
A sta je sa nosenjem oruzija za pojasom moze neko i naulici da te napadne ne samo u domacinstvu
Petar Grujić
Petar Grujić Пре месец
Darka za ministra!!! 🤘🤘🤘🇷🇸🇷🇸🇷🇸
Petar Grujić
Petar Grujić Пре месец
Sef je za pandure a dvocevka na ormanu sa 2 PP, pa neka naiđe. U mom selu od 1300 stanovnika oko 300 registrovanih i hapšenih lopova i nasilnilka. Ima ludaka u selu a kod mene ludaci imaju svoje selo...
cikagogi
cikagogi Пре месец
Nema šanse da NATO dozvoli naoružavanje Srba... Lepa je ta priča, i to je sve OK, ali ne pitamo se mi tu ništa.
ZgemboAdislich
ZgemboAdislich Пре месец
Koji je ovo pištolj s Darkove dense strane
Goran Sliskovic
Goran Sliskovic Пре 22 дана
Glock 19X
Milinko Dimitrijevic
Milinko Dimitrijevic Пре месец
U potpunosti se slazem sa svim sto je receno u ovoj emisiji.Pozdrav.
PzKpfw
PzKpfw Пре месец
Život čovjeka je neprocijenjiv. Krađa ne može biti razloga da nekoga upucate. Ljudi ne razumiju ovu materiju i gledaju samo jednu stranu. Na Balkanu provalnici vrlo rijetko napadaju naoružani, te im nije cilj ukućani ozlijediti, nego nekaj ukrasti. Vrlo jednostavno. Prava na nužnu obranu uvijek imate. Zakoni su na Balkanu takvi kakvi jesu, te se nemojte igrati i izigravati kauboje, jer vas čeka ćuza. više vas pljačka i truje politička mafija, nego kokošari sa ulicu. Njih rađe riješiti.
Srdjan
Srdjan Пре месец
Bojim se da i ako dodje do promene zakona bice promene u polubitnim stvarima dok ce problem ostati.
Istorijske Bitke
Istorijske Bitke Пре месец
U Brodu je čovjek provalio u kuću nekog starijeg gospodina i taj čovjek je uzeo pištolj i zaprijetio mu , usput je opalio metak u neki regal valjda , pa ga je ovaj napadač tužio za prećetnju i pokušaj napada
Dejvis Svilar
Dejvis Svilar Пре месец
odlično pozdrav iz Slovenije
Nikola Bojić
Nikola Bojić Пре месец
4:23 Sa katanom mozeš da odsečeš glavu i odeš u zatvor onda bolje uzmi palicu i tuci po dupetu😂
masni0
masni0 Пре месец
U rumuniji recimo mozes da imas oruzije za licnu bezbednost, kako u posedu tako i za nosenje ali u okviru moras da imas tipa 2-3 corka ,gumeni i onda pravu municiju , ako tr uhvate a nije tako kuku tebi :) ima tacno pravilo.i za revolvere
Bending strings
Bending strings Пре месец
Kao vecina nasih zakona i inicijativa za "promene" svede se na korak napred-dva nazad. Osnovni problem: Treba ukinuti kategorizaciju legalnog oruzja! Ja imam oruzje za licnu bezbednost na koje uredno placam neustavni porez, jer sam imao srece da sam iz opstine gde je liberalno dobijanje dozvole, a sta neko ko nije ili neko ko je prinudjen da registruje kao "sportsko" ili lovacko? Oni automatski upadaju u problem sa zakonom sve i da se dozvoli nuzna odbrana jer oruzje nije "registrovano" za takvu upotrebu! Glupost teska. Treba da postoji jedna jedina ketegorija: Vatreno oruzje i kraj. Vlasnik tog oruzja neka ga koristi u sve legalne svrhe koje zeli bilo to sport, zabava, lov, odbrana, ukras, hobi itd. Najbitnije treba ukiniti diskreciono pravo MUPa. Da ne misli neko kako ja imam nesto protiv policije, meni su i deda i otac radili u MUPu, ali MUP nije zakonodavna vlast i to nije njihova uloga! Ako je zakonodavna vlast odredila jasne uslove u pogledu sudske istorije, zdravstvenih i fizickih uslova, sta tu MUP ima da odlucuje da li ce se primenjivati zakon i na koji nacin? Zamislite da polozite vozacki ispit, dobijete uverenje, odete da predate u policiju zahtev za dozvolu i salterska radnica vam kaze "nisi ti za volan ipak, ne moze"? Eto to je sustinski nas zakon o oruzju i municiji. Ok placanje poreza, ali sta dobijamo za to? Placamo registraciju kola da bi koristili kakvu-takvu putnu infrastrukturu koja se od tih para odrzava, firme placaju porez jer koriste platni promet, APR, pune penzioni fond itd. a oruzuje? Sta mi dobijamo? Sto ne bi dobili dan na strelistu od MUPa ili neke radionice, obuke, sta placamo tacno? Za kraj dodao bi nabavku municije u svim kalibrima koje oruzje moze da koristi, jer npr. svaki .357 Magnum revolver moze, cak je i preporucljvo, da koristi .38 special municiju, dakle trebalo bi da moze legalno i to da se kupi u prodavnici bez problema i bez birokratrije, podnosenja zahteva, placanja itd.
SRBSKI ČETNIČKI VOJVODA
SRBSKI ČETNIČKI VOJVODA Пре месец
Zakon je napravljen samo za obične ljude da nas prave mentolima! Političari,mafija nose duge cevi(automatsko) i nikom ništa. Pola policajaca i vojnika nebi smeli da imaju oružije. Ja volim oružije ljubitelj sam al zbog njih ne mogu to da ostvarim skupo i ne logično. Predlažem da može da se kupi legalno automatsko oružje koje sme da se nosi samo na strelište!
Foxov Diler
Foxov Diler Пре месец
Штета што нисмо ко у Америци па да могу да му просвирам главу са 308. чим ми крочи на плац
Vojislav Pesic
Vojislav Pesic Пре месец
Дарко да ли можеш да се позабавиш темом отварање стрелишта,папирологаија и слично???Хвала
pera
pera Пре месец
Jos jednom katastrofalno promasena tema. 1. Nije problem u zakonu, problem je u tumacenju zakona. Zakon tumace sudije koje je postavila stranka na vlasti. Moze zakon u sadasnjoj situaciji da se promeni, ali ne na bolje, samo na gore. 2. Ko kaze da ako je u toku napad palicom napadnuti ne sme da upotrebi vatreno oruzje ? Trenutak u kome napadac palicom moze da dohvati glavu napadnutog je trenutak u kome je u toku ozbiljno ugrozavanje zivota i tada je upotreba oruzja opravdana, cak i po tumacenju sadasnjih sudova. 3. Ako se obracas ministru Vulinu a zaboravljas da je on inspiracija za izraz ˝voolinizacija˝ imas ozbiljan manjak objektivnosti i zdravog rasudjivanja. 4. Ko kaze da ce svako da ima vremena da ubaci metak u cev kada vadi oruzje iz sefa ? Mozda nece da ima obe ruke slobodne. 5. U svim zemljama se za prekoracenje nuzne odbrane odgovara, cak i u Americi. Ti lozis ljude da to ne mora da bude tako. E pa vidis, mora, iz mnogo razloga koje to ocigledno ne vidis. 6. Ko kaze da u ostalim drzavama ne postoji porez na oruzje ? Negde postoji a ti ni to ne znas. Mada nigde ovako visok kao kod nas, bar koliko ja znam. 7. Obaveza posete strelistu jednom godisnje za vlasnike je nemoguca misija u sadasnjoj situaciji. Na to niko ko iole poznaje realno stanje u drzavi nece ni da pomisli. Mrzi me da komentarisem dalje, ali na zalost, promasena tema.
luka pregun
luka pregun Пре месец
auuu
Vasilije Markovic
Vasilije Markovic Пре месец
Legendo pokreni ovu pricu,uz tebe smo!
miloš vojinovic
miloš vojinovic Пре месец
Salo da znaš FB ne dozvoljava deljenje ovog video u grupama koje se bave naoružanjemm.. Koji bolesnici jbte
Mr. Jovic
Mr. Jovic Пре месец
Deka Milutin je bio policajac to je istina.
Jovica Djuricic
Jovica Djuricic Пре месец
A sta je bilo sa porezom na oruzije...u redu..uveo ga seselj...ali kolikonse vlasti promenilo od tad donsad..i ni jedna vlas se niie setila da ukine taj porez
Jovica Djuricic
Jovica Djuricic Пре месец
Pa ne bi ja bas mogo da se slozim u slucaju tog dede iz lebana...sto je umro na zalost...da nista nije kriv tuzilac i milicija jer su sprovodili zakon....kad se to tako kaze to jeste tako....ALI....kako se taj zakon sprovodi uvek samo na malom obicnom coveku...kad su budzovani i lovatori u pitanju taj zakon se ne sprovodi tako revnosno....de su onda ti milicajci i tuzioci da ga sprovedu....zasta su placeni....sto kaze ckalja....nije mi jasno kako to neko mora ...a neko ne mora...
_Monk_
_Monk_ Пре месец
Kao student prava voleo bih da se oglasim is pravnicke perspektive i pokušam da rastumačim neke stvari pomenute iz klipa ( bar kako bi trebalo da bude po knjizi tj po zakonu ). Nužna odbrana je sam po sebi jako osetljiv institut, i ne može se po svaku cenu dozvoliti zbog zloupotrebe i slabljenja prava. Istovremenost podrazumeva i ukoliko napad predstoji. Što se tiče srazmernosti, traži se srazmernost dobra/vrednosti koje se napada ( ako je napadnut život, makar i šakama, ima se pravo braniti napadom na život, ili telesni integritet bez obzira na sredstvo, primer: bilder od 2 metra davi ženu od 1.50 sa namerom da je ubije, jedini način da se ona odupre napadu je da upotrebi nož/vatreno oružje ). Moja pretpostavka da ovde nije došlo do primene instituta N.O. jer je starac učinio K.D protiv života, koje je ostalo u pokušaju, dok je branio svoju IMOVINU, provalnik samo u slučaju da je hteo da liši života starca, starac je mogao da napadne napadačev život. Pošto je pretpostavljam na osnovu suda i zakona izostao obavezni element N.O. SRAZMERNOST, samim tim je i institut N.O. izostao. Međutim lično bih ja da sam na mestu sudije OSLOBODIO starca od KAZNE zbog po meni olakšavajućih okolnosti, ili čak primenio institut pravne zablude, jer sama svrha kazne ne bi imala smisla, čovek i sam verovatno jako teško živi stavljati ga u zavod tj. u potpuno novo okruženje koje je dugoročno stresno a i sama promena sredine za čoveka u tim godinama može biti kobna, drugo, koja je svrha kažnjavati čoveka od 86 godine koji se branio i verovatno nema još puno da poživi, treće upitno je i njegovo poznavanje prava koje se za njegove 86 godine dosta puta izmenilo, četvrto je odnos učinioca prema delu, siguran sam da nije umišljajno išao na to da mu liši života vec da odbrani sebe i suprugu, što je opet fakultativni osnov za ublaženje/oslobođenje od kazne, itd itd. Pretpostavljam, da bi ova presuda išla na drugostepeni sud, samo da je čovek doživeo. Medjutim, sudska prakse i tumačenje prava je skroz nešto drugo, jako je teško sprovoditi zakon i ostati nepristrasan, tj pratiti sopstveni kompas pravednosti.
Veselin Srdanov
Veselin Srdanov Пре месец
Истрага и вештачење не могу да утврде у који део тела је испаљен први пројектил , па други , па трећи..пошто је то временски јако брзо учињено можда у минут . Зато први пројектил право у грудни кош и кад нападч буде оборен онда други и трећи у оба колена . Ако преживи више неће моћи да хода и неће се моћи светити и угрожавати никога . А суд нек суди . Ту је реч на реч . Прво си у самоодбрани пуцао у ноге и пошто то није тог момента имало учинка из страха си му пуцао у груди .
Jovke Show
Jovke Show Пре месец
Darko:Pokrenimo inicijativu, vršimo pritisak na javnost i medije da što pre sprovedemo u delo. Pucajte braćo i sestre na lopove, da poubijamo gamad. Hahahaha al će sad lopovi da dobiju po guzici
MagnitizedPotato
MagnitizedPotato Пре месец
Zakon kaze,ako ti njega rukom o ntebe rukom,on tebe nozem ti njega nozem ili palicom... Ako on pistoljem ti pistoljem.
Aleksandar Golubovic
Aleksandar Golubovic Пре месец
Cao darko! Vrh si, svaka cast! Pozdrav iz beča. Imam jedno pitanje koj je to CZ na stolu?!?
sinisa pancika
sinisa pancika Пре месец
Bravo Darko svaka ti je na mestu.
Gruya Gruja
Gruya Gruja Пре месец
Мало ми та Вулинова иницијатива контрадикторна. Ова власт чини све да покупи сво наоружање од цивила како би себе спасила од неког потенциалног устанка или чега већ.
Milorad Lazic
Milorad Lazic Пре месец
Овај тренутни закон је направљен за лопове и мафијаше. Друго, зашто би морали учесници ратова и они који су служили војни рок а нарочито они који су дружили све врсте оружја од пиштоља до топа и они који већ поседују оружје, да полажу. О порезу да не говоримо, тек је то страшно!
Zoran Milicevic
Zoran Milicevic Пре месец
Ма бре Даре, за обичног човека домачина само петометка сачмара и здраво.Нема болjег и сигурниjег оружиjа.
Zoran Milicevic
Zoran Milicevic Пре месец
То за вежбу сваке неделje да се рока док не почну свадбе.
Zoran Milicevic
Zoran Milicevic Пре месец
То jе закон jедне правне државе.
Zoran Milicevic
Zoran Milicevic Пре месец
То важи и за полициjу.Само уз одобренjе суда може да удjе на приватну териториjу.
Zoran Milicevic
Zoran Milicevic Пре месец
Мора да се уведе закон као у свету.Ако си ушао на тудjу териториjу не законито ,глава у торби.
Driver021 Driver381
Driver021 Driver381 Пре месец
A plaćamo porez na oružje za ličnu bezbednost i onda ne smeš da ga držiš spremno pri ruci i da ga upotrebiš
Mister Ilik
Mister Ilik Пре месец
Jos da dodam provalnik je prijavio deku za ubistvo u pokusaju
BSC
BSC Пре месец
Nešto razmišljam, bilo bi dobro kada bi bili gumeni meci, ne prave rupu na telu ali zato lome koske tj imaju jaku zaustavnu moć. Znam da postoje ali nisam nikada video.
Atanas Atanasov
Atanas Atanasov Пре месец
ja sa 13 godina sam naucio da drzim pistolje imao sam airsoft pistolj
Atanas Atanasov
Atanas Atanasov Пре месец
zamisli uleti ti lik u kucu i ti katanom mu odrezes glavu
Milos Милош
Milos Милош Пре месец
Свака част Дарко. Поздрав
T Bubu
T Bubu Пре месец
koliko je porez
D. Popović
D. Popović Пре месец
Sve piše u članu 19.
Boris Mo
Boris Mo Пре месец
Darkoxima smisla sve sto si rekao
Davud
Davud Пре месец
15:45 kugla bi mu nogu u djelove odnijela
Marijana Soldo
Marijana Soldo Пре месец
Ti si moj omiljen jutjuber i bas je korisno to sto testiras
Marko Radovic
Marko Radovic Пре месец
E to je dobra ideja ujedno se provijeri čovijek i oružje i sve regularno.
Dejan Ducic
Dejan Ducic Пре месец
hvala ti od srca treci put gledam video i vrh si .delite ovo neka cela Srbija vidi i nauci
Ne znam Ni sam
Ne znam Ni sam Пре месец
Skoro svi ljudi koje poznajem a koji su imali pistolje, puske i slicno su ih vratili zbog poreza..
Simon Tkalčić
Simon Tkalčić Пре месец
Ja imam desert eagle, znam da ga koristitim, nitko nije još naleteo ali ako dođe biće belaja. Jel smem da koristim deagle, za samoobranu.
Aleksa Nenadovic
Aleksa Nenadovic Пре месец
isk
Neso Krajina
Neso Krajina Пре месец
Druže svaki komentar ti je na mestu. Posebnu pažnju posvetio bi ovoj tvojoj sugestiji na godišnji odlazak na strelište. Iz ličnog iskustva... Pre dve godine na preregistraciji oružja prilikom gađanja na strelistu u sremskoj mitriovici primetio sam da od cele grupe koja je bila sa mnom izuzev mene bilo je svega dva tri momka koji su PRAVILNO rukovali oružjem. Tako da Ti je primedba na to doista na mestu. Ja veoma dobro baratam oruzjem, ucesnik sam ratova ali imam ljubav prema oruzju i volim ga.Čak sam i od instruktora dobio komentar "ti si druže za takmičenje. Ali.... Usli smo u drugu godinu od podnošenja zahteva i još uvek mi nisu odobrili novudozvolu a porez za oružje sam redovno dobio i za 2021.i naravno platio. Išo da se informišem u Sup kažu nije još stiglo bićete obavešteni. , 😀😀ovo samo u Srbiji ima.
Petar Vasilijevic
Petar Vasilijevic Пре месец
Darko ne upiri tu cev u nas .... 😂😂😂
аутосветпешић
аутосветпешић Пре месец
Паметно би било покренути петицију на коју би власт морала реаговати јер би се њој одазвало већина становништва.Ти си већ стекао одређен углед својом емисијом,покушај нешто.
Зоки Рабаџија
Зоки Рабаџија Пре месец
Sačmarice su nezgodne iz razloga jer, u slučaju upotrebe istih u samoodbrani, praktično je nemoguće izvršiti veštačenje, odnosno utvrditi kojom je tačno vrstom municije pucano, pa čak i iz koje konkretno puške je pucano (naravno, balistiku ne treba ni spominjati). Tako da je ovde otvoren širok prostor za manipulaciju i eventualne zloupotrebe. Ipak lovačko oružje treba da služi za ono za šta je namenjeno - za lov (izuzetak su možda taktičke sačmarice).
bobi7 tanevski
bobi7 tanevski Пре месец
ISUS HRISTOS JE JEDINI PUT DO VECNI ZIVOT ! Uskoro sledi druga faza , Uznesenje Crkve i Svet ce se promeniti zauvek ! Citajte SVETO PISMO (BIBLIJA) i po Cenu Zivota NE prihvatajte nikakvu Vakcinu u vase Telo !
Martin Rakocevic
Martin Rakocevic Пре месец
Franchi horizon!
Borko Gojkovic
Borko Gojkovic Пре месец
Podržavam ali se i plašim da smo dovoljno lud i bahat narod. Gledajući bahatluk u saobraćaju, nama oružje ne treba. Nemamo mi tu kulturu i svest, na žalost. Lično bi voleo da imam sačmaricu.
Vladimir Vuksanovic
Vladimir Vuksanovic Пре месец
U Australli I ako se nevaram mozes da dobijes pistolj Ali moras mesecno da ides u streljanu I da ispucas neznam koliko metaka!
Steel Cobra
Steel Cobra Пре месец
Дарко ово је јако важна тема. Свака ти част и хвала што се бориш за промену овог заосталог закона. Али плашим се да држави не одговара да се ово промени. Та иницијатива од стране министра је само да се мажу очи народу.
Branimir Nikolić
Branimir Nikolić Пре месец
Ovoj državi u kojoj monopol nad silom drži ista krimi-db bratija već decenijama vi nudite konstruktivne predloge o liberalizaciji ličnog naoružanja ?! Pa to vam je kao da ste apelovali na razum i savest istih onih pljačkaša koji upadaju u kuće i muče starce. Zna se zašto je praktično onemogućena zakonita nabavka ličnog naoružanja, isto zato što se zakonski ne priznaje kao dokaz tonski ili video snimak koji biste napravili u situaciji kada vas neko ugrožava, vređa, preti, traži mito ili reketira. Razlog je što se tako krimi-db bratija zaštitila od naroda - napisali su zakone po svojoj potrebi.
Goran Jovanovic
Goran Jovanovic Пре месец
DARKO DA LI BI MOGAO DA TESTIRAŠ SNAJPERSKU PUŠKU ZASTAVA M 93 CRNA STRELU 12,7 mm?
Gromo
Gromo Пре месец
brate pumparicom nekom jakom vratis ga na fabricko podesavanje. a i velika prednost je najlakse pgoditi zbog rasprsivanja
Mirko Kovacevic
Mirko Kovacevic Пре месец
Bravo!
Raull Vuković
Raull Vuković Пре месец
Napadac je ugrozio Sam svoj zivot
Mladen Denjak
Mladen Denjak Пре месец
Sve stoji, ali postoji problem kod narušavanja JRiM... Stvara se ogromna mogućnost zloupotrebe. S' obzirom na mentalitet mladih ljudi, problematika bi se povećala 50%.
Kako izabrati pištolj? Koji je najbolji pištolj?
26:36
DAVID x KIRA - ŠTA MI JE (JUŽNI VETAR 2 OFFICIAL VIDEO)
2:26
Južni vetar
Приказа 195 хиљ.
HIT KOLAČ SA TRI FILA! Bingo kocke - Bingo kolač
10:06
Domaći Recepti
Приказа 64 хиљ.
Zvezde Granda - Cela emisija 67 - ZG 2020/21 - 15.05.2021
3:17:47
Zvezde Granda
Приказа 734 хиљ.
Popov - NA TIĆU 🤫 (Official Video) Prod. by Popov
2:11
Generacija Zed
Приказа 412 хиљ.
Zašto ne treba loviti divlje svinje sačmom?
13:02
DumDum
Приказа 305 хиљ.
Mosin-Nagant M44 opis puške
29:18
DumDum
Приказа 106 хиљ.
Kamion King - Šoferska sedmica (Popušio kaznu)
2:06:03
Kamion King
Приказа 132 хиљ.
Anatomy of a Headshot
06:56
Questions for Science
Приказа 8 мил
Da li zid zaustavlja metak?
13:55
DumDum
Приказа 2 мил
Podcast 069: Amadeus Rambo (Antonije Pušić)
2:56:36
Agelast
Приказа 792 хиљ.
Browning Maral 9,3x62 opis puške
29:49
DumDum
Приказа 210 хиљ.
Is helmet impenetrable? (eng subs)
08:09
DumDum
Приказа 7 мил
Desert Eagle .50AE, opis pištolja
32:53
DumDum
Приказа 149 хиљ.
DAVID x KIRA - ŠTA MI JE (JUŽNI VETAR 2 OFFICIAL VIDEO)
2:26
Južni vetar
Приказа 195 хиљ.
HIT KOLAČ SA TRI FILA! Bingo kocke - Bingo kolač
10:06
Domaći Recepti
Приказа 64 хиљ.
Zvezde Granda - Cela emisija 67 - ZG 2020/21 - 15.05.2021
3:17:47
Zvezde Granda
Приказа 734 хиљ.
Popov - NA TIĆU 🤫 (Official Video) Prod. by Popov
2:11
Generacija Zed
Приказа 412 хиљ.
OLYMPIQUE LYONNAIS - LOSC LILLE (2 - 3) - Highlights - (OL - LOSC) / 2020-2021
3:52
UFC 262: Michael Chandler Octagon Interview
0:47
UFC - Ultimate Fighting Championship
Приказа 581 хиљ.
KINEZ PIMPUJE ZA KEŠ! *1 PIMPOVANJE = 1 EVRO*
5:53
Mozzart
Приказа 29 хиљ.