Koje sijalice su najbolje - halogene, LED ili Xenon?

  Приказа 78,338

EmisijaSAT

Пре 19 дана

Ovoga puta proveravamo da li ima smisla to što piše u zakonu da je zabranjeno fabričku sijalicu u faru automobila zameniti nekom drugog tipa. Zato smo na test stavili pojačane halogene sijalice, naknadno ugrađene LED sijalice i ksenone i to u realnim uslovima. Merili smo koliko daleko bacaju, kakav je snop, ali i da li zaslepljuju vozače iz suprotnog smera.

Коментара
Goran Vuletic
Goran Vuletic Пре 4 дана
tehnički pregledi ne rade svoj posao a ni saobraćajna policija...bravo za SAT
Lazar Nikolic
Lazar Nikolic Пре 7 дана
Punto(zastava10) ima najgore farove u istoriji farova,pogotovo ako vam idu u susret oslepe te ne vidis nista 10 minuta
Ilija Vojinovic
Ilija Vojinovic Пре 7 дана
Svaka čast za ekipu SAT-a. Puno objektivnosti i profesionalizma, i sve to prevedeno na jezik običnog građanina. Emisije ovog tipa su prosto neophodne.
Big Popcorn
Big Popcorn Пре 7 дана
Cena registracije vozila preko 2000 kubika??
Milutin Banjas
Milutin Banjas Пре 8 дана
Kod tomosa koliko gasa dajes toliko osvetlenja imas 😂😂
vrabac5
vrabac5 Пре 8 дана
Svaka čast za emisiju i prikazivanju razlike, ali ksenon bez projektora je čist promašaj.
Nekibitanlik
Nekibitanlik Пре 10 дана
Hvala na ovome, nadam se da ce makar 10% ljudi urazumiti i da ce se i policija ukljuciti u kontrolu, stvarno je ozbiljan problem u pitanju.
Miki Nedeljkovic
Miki Nedeljkovic Пре 10 дана
Svaka čast za ovaj test,sad je valjda svima jasno da ne treba naknadno stavljati led sijalice jer vozačima iz suprotnog smera prave velike probleme
Dec Rs
Dec Rs Пре 11 дана
Ali meni je lepo :)
Балкански Аватар
Балкански Аватар Пре 11 дана
Naravno da treba zabraniti prepravke, jer ja vidim neke seljačine sa nekim golfovima dvicama, tricama, 99 godište bmwima koji izbijaju oči po danu, a kamoli po noći. Takvi sigurno neće ići po nekim pravim servisima nego će s ebaya naručivati kojekave ledice i praviti probleme ostalima. Zabraniti dakako jer to kod nas sve ide na divlje
Andrej Ilic
Andrej Ilic Пре 11 дана
Sjajan video, hvala
Mixa
Mixa Пре 12 дана
Da li se sad po novom zakonu moze proci tehnički ako stavim led ili xenon na svom BMW-u E34
Amir Okanovic
Amir Okanovic Пре 12 дана
Ja imam punta keca koje god sijalice stavim ne valjaju tj ne vidim daleko ne znam u cemu je problem
NO NAME
NO NAME Пре 12 дана
Puta zabraniti kad padne mrak
Pixel Purple
Pixel Purple Пре 13 дана
u jebote da nisam procitao naslov, mislio bi da neki uvid ubistva radite
BrateTebra123 t.z. Streptomicin za muski rod
BrateTebra123 t.z. Streptomicin za muski rod Пре 13 дана
Kako to ja furam aftermarket LEDice u klasicni dar i niko mi godinama nije ablendovao sve dok ne pustim dugacka svetla. Znaci da nikome ne smetam.
BrateTebra123 t.z. Streptomicin za muski rod
BrateTebra123 t.z. Streptomicin za muski rod Пре 13 дана
Ili je stvar u tome da ja furam VW far a ne Fiatov...
Nenad Ilic
Nenad Ilic Пре 13 дана
Emisija SAT svetla tacka na kraju tunela, ali stvarno :)
Milan Djuric
Milan Djuric Пре 14 дана
Hshhaha sto volim kad napisem nesto pa onda odgledam kraj klipa pa se podudari ono sto sam napisao
Mustafa Avdic
Mustafa Avdic Пре 14 дана
Ma hajte molim vas instrumenti i guzica pasija, osjecaj i vidno polje sa najjeftinijmi led sijalicama je bezbroj puta bolji,,....
n n
n n Пре 14 дана
ISPRAVNE
Zeljko Cockalo
Zeljko Cockalo Пре 14 дана
сјајан видео, врло поучан 👏 Волео бих да снимите видео са истим мерењем за оне возаче што користе магленке када магле нема 😉
Milos Stojanovic
Milos Stojanovic Пре 15 дана
Nije punto relevantan za ovaj test... besmisleno je staviti neki kvalitetniji Xenon ili LED od po 40-50€ u reflektor far koji i sam ima cenu ko gore pomenuta sijalica...
X Y
X Y Пре 15 дана
Automobili čiji su farovi predviđeni za nove tipove sijalica treba da ih koriste, svi oni koji žele nove tipove sijalica na starim farovima treba da dobiju odobrenje od tehničkog pregleda.
KoRaL103Ks
KoRaL103Ks Пре 15 дана
Pa kad bi tehnički testirao lepo farove na svakom auto onda bi bilo bolje, a ne samo da pogleda, radi ne radi i vozi dalje, to je njovova dužnost da SVE testiraju kad dobijaju TOLIKE pare za tehnički pregled (bez projectora Led smetaju svima i to je svako video na putu)
N91x3m
N91x3m Пре 15 дана
Far od Punta fabrički ne valja jer zaslepljuje .....
Ivan Ljubicic
Ivan Ljubicic Пре 15 дана
Svaka cast za video kao i uvek... Ako postoji mogucnost, bilo bi lepo da ponovite ovaj test za farovima koji imaju projektore.
alexxSlo
alexxSlo Пре 16 дана
Odličen test, metodologija! Škoda le, da niste uporabili tudi avtomobila s projektorskimi lučmi oziroma lečami. Predvidevam, da bi rezultat bil... zanimiv. Upam, da vam uspe posneti tudi to. Pozdrav iz Slovenije.
ghetto kmicone
ghetto kmicone Пре 16 дана
One legalne su najbolje! 😆
Black Devil
Black Devil Пре 16 дана
koja je marka ovih led sijalica? neki link ima li ko? bilo sta
Kurojeb Prcić
Kurojeb Prcić Пре 16 дана
Bojim se da će ovaj test baš da iskoriste ljudi koji menjaju sijalice, za njim ima toliko pozitivnog, ali kad bi možda snimili kako izgleda susret sa ovim "reflektorima" možda bi to promenilo stvari. Ako sve ovome dodamo i jako lošu vertikalnu signalizaciju, često je skoro i nemoguće voziti noću, najviše ljudima koji nose naočare. Iskreno se nadam da će se ova praksa u budućnosti zaistaviti. Hvala Vam na ovome!
BaDum Tsss
BaDum Tsss Пре 16 дана
Jebe se njima bitno je da vide sve, to sto si slijep 5 u dolasku i 5 sekundi nakon mimoilazenja to je tvoja briga.
xboxboban
xboxboban Пре 16 дана
Šteta što nije obrađena i treća verzija farova osim led i običnnog fara da se obradilo i farovi sa projektorima, dakle ona vozila oko 15-tak godina starosti koja su imala projektore sa halogenim sijalicama.
EmisijaSAT
EmisijaSAT Пре 16 дана
Biće i taj test čim neko pristane da nam pozajmi auto sa projektorima na nekoliko dana da na njemu uradimo merenje
Miske Storis
Miske Storis Пре 16 дана
trebali ste da vozite jedan prema drugom pa da vidite da li zaslepljuje.....kamera nmz da vidi kao sto oko vidi.....i plus kada se stave sijalice mora da se nasteluje ovo je ostalo sve u poziciji kao sto su bile one halogen obicne..da ste spustili far malo bilo bi na propisanu distancu.....u svakom slucaju poucan video
Aleksandar
Aleksandar Пре 16 дана
Jos veci je problem kad podignu svetla em nabiju neke bezveze xenon ili led sijalice a tada bude kao da su duga,jedina razlika kad se upale duga je da se rasiri snop nista drugo i naravno dodatno upale maglenke koje isto svetle kao nezdrave pa im idi u susret.........cim vidim budalu sa maglenkama upaljenim odmah dizem farove milo za drago sa stokom drugacije ne moze !
Marin Miloš
Marin Miloš Пре 16 дана
Nisu svaka kola sa istim prednjiim farom probali ste na samo jedanom autu iz zemlje lamvosa i Ferrarija a. Ostaka svijeta... 😎
Dejan Stikic
Dejan Stikic Пре 16 дана
Svaka čast. Tako je
Dusan
Dusan Пре 16 дана
Ja ne znam zašto policija ne kažnjava a i kako prolaze tehnički sa ne naštelovanim farovima. Meni to ozbiljno smeta i nervira me.
Boban K
Boban K Пре 16 дана
Problem su proizvodjaci farova,jer su unapredili farove,da njihove karakteristike zavise od vrsti sijalica i obliku farova,optimizirajuci ih na univerzalne(za vise tipova sijalica),tako da su uklonili "kapu" sa farova,a koja je idealno resenje protiv zaslepljenja(ona zaklanja zizu sijalice i rasipa je idealno po sferi sociva kako ne bi ugledali zizu a i njeno prelamanje,snop se oblikuje po obliku kape i praveci idealan zaklon protiv zasepljenja),a sveli su je na proizvodno,zavisno od vrsta sijalica,tako da drugi tipovi sijalica zavisno od njihovih konstrukcija pomeraju zizu sijalice na druge vrednosti prelamanjem o svefu,time se svetlost oblikuje po obliku sfere,rasipajuci svetlost proizvodno a samim tim prelamaju zizu na vise tacaka,zato i mnogo zaslepljenja vozacima iz suprotnog smera!
Asmir H
Asmir H Пре 16 дана
Svaka čast, odličan video! 😃
El Diablo
El Diablo Пре 16 дана
Stavio sam halogene,izgledaju mi dosta slabije od obicnih sto sam imao.Moracu led da stavim,xenon su preskupe.
Stefan Radić
Stefan Radić Пре 16 дана
Realna priča. Mi koji imamo kateraktu tek ne vidimo nista jer im farovi nisu podešeni uopšte i to je veliki problem u noćnoj vožnji
NN jj
NN jj Пре 17 дана
Prevazišao si oca!!!
BrateTebra123 t.z. Streptomicin za muski rod
BrateTebra123 t.z. Streptomicin za muski rod Пре 13 дана
Taking it to the next level 🚀
diablo diablo
diablo diablo Пре 17 дана
Ove led sijalice koje su da sebi kupim koja je marka
SAMO BOKon
SAMO BOKon Пре 17 дана
Spustena mi kratka skroz lik mi duga pali nema nista gore
mihajlo mladenovic
mihajlo mladenovic Пре 17 дана
Poštovani, možete li u jednoj emisiji da spomenete i tzv dnevna svetla. Naime, čini mi se da ona postoje samo napred. Vozači, obično, toga nisu svesni, pa kad je magla ili kiša ili bilo koji slušaj smanjene vidljivosti na putu, predstavljaju opasnost, jer su "nevidljivi" na putu. Pošto sam dosta radnog vremena na auto putevima, verujte da baš upada u oči ovaj problem.
Marinko Markovic
Marinko Markovic Пре 17 дана
napravite jedanu reportazu o vozilima vlade i ministarstava na putevima.Zasto se tako bahato vozi onako priljubljeni u koloni kao da gori na sve strane.Da li mozda oni nekog ugrozavaju ili ne.
Shke90
Shke90 Пре 17 дана
Lepo objasnjeno! Nova kola, fabricki top. Ali najjaci su mi sa golf 4, golf 5, punto, neke alfe 2005 god, kad ugrade u njih... Cigamala i kic! Kolega ugradio u skodu oktaviu 2004god , led. Pitali ga sta ce ti to, kaze mocnije i besnije izgleda. Nama bilo zao njegovog mozga!
Aca Vodjenica
Aca Vodjenica Пре 17 дана
Zakon bi trebalo da ide ovako, posto sam svaku kombinaciju ispitao na mom Puntu 2, uzi farovi sa prokektorima za kratko, ogledalo za duga! E sad ugradio sam druge projektore za kratko na kom se nalaze xenoni sada, na dugim gde su ogledala nalaze se led sijalice! Na kratkim su igracjeni MORIMOTO projektori koji imaju snopirajuci u liniji se znaci nalaze, ne rasipaju svetlost, pri paljenju dugih, pale se i duga (led) u ogledalima a spulna zadize lucni zrak na kratkima i pravi ludilo svetlost na putu! Sta je poenta, moji farovi su uradjeni i zbog mene i zbog pesaka a i zbog onog ko mi nailazi u susret u najboljem mogucem obliku bezbednosti, jer sam ja tako hteo, al da ispostujem sve u saobracaju!!! I da problem je u zakonu, posto ja sa mojim deklarisanim farovima(fabrickim) bio sam tempirajuca bomba za sve na putu! Sto ovo pisem, na tehnickom kaze meni covek, ovo ti nece proci, ova samougradnja, iako i on gledajuci u ono sto se nalazi u farovima ni u cemu ne dovodi bezbednost saobracaja za razliku od fabrickih za koje je i sam rekao ovo je katastrofa od vidljivosti! I sta sad, mene zakon tera da dovodim moju, ucesnika u saobracaju i pesake u situacije opasne po zivot, zato sto je neko lud odobrio iste te farove na automobil! Molim vas, malo se zainteresujte za tu temu, nismo svi budzili kola iz obesti, vec bas zbog bezbednosti a da pritom ne ugrozimo nikoga!
Aca Vodjenica
Aca Vodjenica Пре 16 дана
@EmisijaSAT Da, ali ja kad vratim moje farove u fabricko stanje, koji su homologovani, ja tad ugrozavam saobracaj jer je homologovana vidljivost sa farovima jedna velika "NULA", a to moze da vam potvrdi svaki korisnik Fiata Punta 2 2000_to godiste! E sad nije rec o tome da ja ne bih zeleo da uradim atest tih svetala, vec je rec o vec placanju(troskovima) i ugradnji za mene i uopste za saobracaj bezbednih svetala, a potom taj atest da me kosta kao "svetog Petra kajgana" I sad postavljam pitanje, ako neko brine o bezbednosti u saobracaju i bezbednosti uopste svih ucesnika u istom, zar ne bi trebao taj atest da bude na simbolicnom nivou ako se nesto radi zbog bezbednosti a ne neke klinacke obesti!!!???
EmisijaSAT
EmisijaSAT Пре 16 дана
Već smo više puta pisali o toj temi, a objavili smo i listu dozvoljenih prepravki, kao i onih za koje je potreban atest i onih koje se nikako ne smeju uraditi. To što vi ste uradili (ugradili projektore, ksenone, pa i LED) se smatra prepravkom i mora se uraditi atest. Ne dovode oni u pitanje da li svetle bolje ili lošije, već da li su ugrađeni prema propisima, sa delovima koju su homologovani... Zatim, ne možete sami da prepravljate farove, već to mora da bude u servisu i da imate saglasnost proizvođača vozila ili njegovog predstavnika...
Saša Đokić
Saša Đokić Пре 17 дана
U svaki auto polovnjak koji sam kupio, sam prvo ubacivao morimoto (repliku) projektore, pa onda xenone, podesim snop, i nikad ali nikad mi niko blicnuo iz suprotnog pravca. Čak sam uzimao auto od drugoga da probam kako je kad naiđe u susret mom autu, i bilo je perfektno. Probao sam sve te kombinacije, na farovima, jer vozim dosta noću, i provereno najbolja je morimoto projektor + xenon ali samo 4300k.
Gogy 0508
Gogy 0508 Пре 17 дана
Ukoliko se xenoni (a mislim da je i za LED isto) naknadno ugraduju u vozilo moraju imati lecu koja skuplja zrake svijetlosto i usmjerava ih. Xenoni s lecom su (moje misljenje) puno bolja opcija od halogenih zarulja.
Stefan Mihajlovic
Stefan Mihajlovic Пре 17 дана
Test je generalno dobro uradjen ali uz par propusta, na puntu ste prilikom montiranja ksenona i led sijalica trebali ugraditi i projektore pa onda napraviti paralelu izmedju tako ugradjenih led i ksenon sijalica i izmedju istih tih bez projektora. Sustina projektora je upravo ta, da regulise tj. kanalise snop svetlosti. Verujem da sa projetorima led ili ksenon u puntu (ili bilo kod drugom autu) nema problem zaslepljenosti vozaca i pesaka koja idu u susret. Pozdrav, sve najbolje.
zux1
zux1 Пре 17 дана
Fantastican prilog. SAT magazin je daleko najbolja auto emisija na Balkanu. Bravo
Boris Ristanovic
Boris Ristanovic Пре 17 дана
Pa ako nisu podesena,ne mogu da prodju tehnicki a ako su podesena,mogu...tako bi valjda trebalo da bude a ne da unapred obaraju na tehnickom cim vide da ksenoni ili led nisu fabricki....glupost...
Subaša
Subaša Пре 17 дана
umjesto sto bacate pare na projektore ksenone ledove i te gluposti, bacite pare na korekciju vaseg vida i vozite u normalnim granicama voznje
D. S.
D. S. Пре 17 дана
Odličan test,upravu ste,led svetla koja nemaju projektore ne bi trebalo da prodju tehnicki pregled jer zaslepljuju!Ako budete u mogucnosti nadjite auto sa projektorima odradite test,super je sto se neko setio da odradi video na ovu temu.
Dunga
Dunga Пре 17 дана
Samo xenon u socivu, nema dalje 😉
Milan Marinković
Milan Marinković Пре 7 дана
Zašto ne i kvalitetan LED u sočivu?
Jukic juka
Jukic juka Пре 17 дана
Vratite zuta svetla
Ivan Tapšanji
Ivan Tapšanji Пре 17 дана
Kada ti 17 minuta edukativnog videa prođe u tren i žao ti je da je isti završio ,onda znaš da netko s druge strane dobro radi svoj posao. Odličan edukativan video! Pozz iz Zagreba.
Bane Djokic
Bane Djokic Пре 17 дана
Sve je to ok.kace emisija o vozilima sto se prave da idu brze od 130 ako je to najveca dozvoljena brzina .
Aleksandar Milić
Aleksandar Milić Пре 17 дана
Mene zanima test fabričkih xenon farova sa LED fabričkim po kiši i magli razlika.
Marko Grujičić
Marko Grujičić Пре 17 дана
Kako su glupi nmg da vjerujem, cuj sta oni porede pa normalno da zasljepljuje vozace led i xenon, a sto ne naprave test sa ugradjenim projektorima...?, pa ugrade xenon ili led vidjecemo kaku vidljivost imamo i da li oni zasljepljuju! Xenon je zakon ali mora imati projektor zbog bolje vidljivosti i zbog drugih ucesnika u saobracaju, a ne da ubije druge vozace.
EmisijaSAT
EmisijaSAT Пре 17 дана
Mnogo su glupi sto pokazuju baš ono što ljudi u Srbiji masovno rade, što testiraju ono što se svakog dana može videti na ulici. Baš su glupi.
srdjan polic
srdjan polic Пре 17 дана
Puuuntooooooooooo,...........Nisam video in jedan da mu valjaju faro I!!!!!!!!!
Vladimir Milenkovic
Vladimir Milenkovic Пре 17 дана
Pali vrzinu led😄😄😄😄😄😄😄😄
Goran Pavlovic
Goran Pavlovic Пре 17 дана
Moze da bude problem da neko iz suprotnog smera ne vidi pesaka, biciklistu, neku drugu prepreku na putu jer je zaslepljen svetlima. Zato pamet u glavu i samo stavljajte ono sto je propisala fabrika.. nije propisala to dzabe. Ako vec hocete ksenone i slicno onda bar nabavite ksenon farove i ugradite pranje tih istih farova...bice bolje i jednima i drugima. Ne znam zasto policija, vozace koji zaslepljuju druge, ne iskljucuje iz saobracaja...
Darko Vitorovic
Darko Vitorovic Пре 18 дана
Šta da rade ljudi sa puntom dva (mali pravougaoni farovi) 2001-3 god. Kratka svetla uvece ravna nuli.
Nikola Maric
Nikola Maric Пре 16 дана
Zameni farove izgorele su lupe
1941replica
1941replica Пре 18 дана
Pohvale za test i ideju, samo je malo nedorecen. Niste naveli tacno koje led sijalice ste koristili.Trziste je preplavljeno jeftinim led sijalicama koje su stvarno ubitacne po druge vozace. Moje iskustvo je recimo skroz drugacije od ovog sa testa. Vec 2 godine koristim Philips Ultinon Led h7 u reflektor faru i ne samo da mi za taj period niko niko nije blicnuo vec sam ih dodatno podigao na faru prilkom podesavanja. Sam proizvodjac navodi u specifikaciji da je sijalica ISKLJUCIVO dizajnirana da se koristi u reflektor faru.Postoje i drugi modeli koji su namenjeni za za farove za socivom. Naravno po zakonu LED sijalice nikad nece dobiti sertifikat da se koriste u halogenom faru ma kakve god bile. Al sustina je da postoje led sijalice koje adekvatno mogu da zamene halogone. Ako budete ikad ponavljali test rado cu vam ih ustupiti za testiranje.
Goran K.
Goran K. Пре 18 дана
Možda sam đubre ali kada neko vozi iza mene i zaslepljuje me, namerno usporim da bi me pretekao jer mi jednostavno jako smeta. Ovi što mi idu u susret i zaslepljuju me molim boga da držim pravac i da se ništa ne pojavi na putu. Mislim da na tehničkom pregledu treba više da se kontroliše jačina i položaj svetlosnog snopa jer je ovo izazivanje opasnosti.
Veljaa
Veljaa Пре 16 дана
I meni skoro jedan zaslepeo nista nisam video.. Samo upali dugacko svetlo zaslepi i njega
Cubrilo Petar
Cubrilo Petar Пре 18 дана
Nikad više bez LED svetla.
BrateTebra123 t.z. Streptomicin za muski rod
BrateTebra123 t.z. Streptomicin za muski rod Пре 13 дана
Nikad !
Bojan Debeljacki
Bojan Debeljacki Пре 18 дана
Veliki pozdrav za Mladena i ekipu SAT-a ... Odlican test 😀
Adnan ///Mpower
Adnan ///Mpower Пре 18 дана
Ne stavljajte jebene ledove , razlog je vise nego ocigledan na kraju videa .....
Milos Vucinic
Milos Vucinic Пре 18 дана
Svaka cast! Empatija, i uopste stanje onih na koje mi uticemo svojim ponasanjem u Srbiji i na Balkanu je nazalost u jadnom stanju.. Niko ne razmislja o drugome, samo o sebi. Svaka cast! Na naucno i cenjenicno tacni nacin ste poakzali da zakon ima smisla i da se mora postovat! Bravo!
Vlada R
Vlada R Пре 18 дана
Ma iznervirao sam se na keca. Testirate farove... sa Puntom kojim ima najgore moguce farove ma svetu. Iz fabrike izlaze tako da kopaju oci. Usmerenost... katastrofa. Tim Punticima bi zakonom zabranio ucestvovanje u saobracaju. Ne znam ko im je dao homologaciju. Drugo.... svi farovi u najmanju ruku imaju rucno podesavanje visine snopa, pa i usmerenosti, levo, desno... nije sporno ako sam drugim tipom sijalice far sija jace ako moze da se nasteluje. Sporno je ako far "rasipa" svetlost, nema jasnu liniju osvetljenosti. To niste testirali. Takodje xenon sijalice... siroka proca... 35w... 55w... polozaj izvora svetlosti.... isto i sa LED tehnologijom... jako siroka prica. Od sijalice koje su za smece... do sijalica koje sijaju vrhunski i nemaju ni rasipanje jer je izvor svetlosti dobro pozicioniran.... Ali... testiranje na farovima Puna.... o boze. A sve popularniji trend ovih nadri vozaca kojima kad crkne jedno kratko svetlo oni bez pardona upale duga... sta ce ljudi... moraju da vide... Naravucenije... nije sporno koja je sijaloca u faru vec da li je svetlost dobro usmerena i ne rasipa se. Nekada daaaaavno su na tehnickim pregledima imali spravice koje proveravaju snopove svetala. Sada vise gledaju da li na autu ima tacka rdje.
Vlada R
Vlada R Пре 17 дана
Inace tema sam svoj majstor prepravki je ozbiljna i opasna. Ne cackaju ljudi samo svetla... to je jos i bezazleno.... cackaju ljudi trapove, vesanje, kocnice i sl.... pa cak i kad ne cackaju sami... i dalje se u Srbiji svako majstorom naziva... pa ga budzi onako... zna on kako.... rade bez racuna, garancije, odgovornosti itd. Ja jesam za švabenzi sistem... TUV, sve upisano u saobracajnu i sl. Sta ima uopste i da se budzi na kolima. Neki pametni ljudi sa silnim skolama su tamo nesto smisljali godinama da bude kako treba.
Vlada R
Vlada R Пре 17 дана
@EmisijaSAT pa testirali ste na fabricki neispravnom vozilu. Kao sto ste primetili u komentarima cesto je spomenuto kako taj Punto fabricki zaslepljuje druge vozace. Za testiranje snopa svetlosti postoje adekvante sprave. Nacicu u katalogu pa cu ostaviti i link. Da me ne shvatite pogresno... tema losih svetala i te kako treba da se obradi i saobracajna policija i tehnicki pregledi i te kako da obrate paznju na to. Ali .... Punto... nije ni bitno. Cak bezazlenim testiranjem svetala na ravnom zidu ispred vozila izuzetno se primecuje kada svetla nisu dobra, rasipaju, previsoka su, nisu dobro usmerena i sl. Tema je dobra. Ali sto se mene tice nije dobro obradjena. A pogledao sam jako mnogo klipova na tu temu jer me to interesuje. Sam oblik svetlosti koji Punto na putu obrazuje fabricki los. Ne znam ko je dao homologaciju za te farove... al nikako nisu dobri. Bez uvrede ;)
EmisijaSAT
EmisijaSAT Пре 17 дана
Zamislite, testirali smo svetla na jednom od najprisutnijih automobila na našim putevima. Ovo nije test kako može nešto da se nabudži nego pokazna vežba za sve one koji ovo rade svakog dana bez razmišljanja. Uvek ćemo rado prihvatiti vaš automobil na par dana da ga spremimo i ponovimo ceo test.
Danijel Nikolic
Danijel Nikolic Пре 18 дана
Ksenon i led nemaju svrhu bez sociva u faru
Gregor Kitaresku
Gregor Kitaresku Пре 18 дана
puntic koji te zaslepi sa ugašenim farovima.....
Milan Mataković
Milan Mataković Пре 18 дана
Punto bi trebalo zabraniti čim padne mrak.
Robert Pucovsky
Robert Pucovsky Пре 8 дана
Ja ne razumem šta se tu dešava na našem Puntu 1 svetlo baca u vazduh, koliko god da je spušteno i nameštano, ono I dalje baca u vazduh. Strašno
Danijel Danijell
Danijel Danijell Пре 11 дана
Bukvalno, pogotovo ovu trojku buljavu, takodje golf 4.
GuessWho183
GuessWho183 Пре 18 дана
Sustinski problem je u tehnickom pregledu koji vjerovatno i ne provjeri da li su farovi ispravno podeseni.
Bojan Blagojevic
Bojan Blagojevic Пре 18 дана
@emisijaSAT Sa svime se slazem sa vama,ali sto je problem ugraditi projektore u farove i onda ubaciti xenone ili led u njih? Pogotovo u automobile u koje i idu projektori sa xenon sijalicama,naknadna ugradnja u tom slucaju ne bi trebala da pravi zakonski problem,pogotovo ideja da ako ima projektore mora imati prskalicu za farove. Prljav far i bez projektora ne emituje nikakvu svetlost(sto halogene sijalice daju i bez prljavih farova),sto onda po propisu ne moraju cak i obicni farovi imati tu prskalicu ? Projektori kada se ubace,daju apsolutno tacnu liniju snopa svetlosti dokle propusta i steluje se naravno,ne postoji bolji nacin da se nasteluje bacanje snopa nego sa projektorima. I jos jedna stvar,automatska nivelacija farova,sto je i to toliko bitno za ugradnju projektora ? Vozila sa halogenim isto zaslepljuju kada su pod uglom/upadnu u rupu (a njih na putu fala bogu ima gde god zelis kao i na autoputevima) . To je trebalo da se testira uporedno sa ovim fiat puntom,vozilo koje ima projektore. Ako budete u mogucnosti , probajte da testirate to isto na vozilu koji ih ima fabricki i koje je naknadno ugradilo(iz iste serije automobila,samo drugi paket opreme) i neka se onda objasni razlika jer pretpostavljam da vecinu to veoma zanima.
Milos Kostic
Milos Kostic Пре 18 дана
Ja bas mislim da je odlicno sto su testiranje radili sa puntom jer to jos vise dokazuje da su odradili dobar primer. Da, ti iz svoje perspektive bolje vidis, ali su ti svetla krs i smetas svima drugima. Punto je odlican izbor za test zbog svojih losih farova koji su jednako losi kao i te koje prepravljaju za nekoliko hiljada dinara. Odlicna ideja, odlican video, sve lepo objasnjeno, argumentovano. Svaka cast.
Nemanja Nikolic
Nemanja Nikolic Пре 18 дана
Poštovani. Slažem se sa vama, ali postoji ogromna razlika izamdju fabrički ugradjenih i naknadno, a to niste spomenuli, a Vi ni za ksenon, ni za Led niste imali odgovarajuće farove i propratnu opremu koja se ugradjuje. Srdačan pozdrav!
tomi dix
tomi dix Пре 18 дана
Bravo za test.. Volio bih vidjeti i rezultate ugradnje kvalitetnih led / ksenon žarulja u farove s lećom..
Stefan Peric
Stefan Peric Пре 18 дана
Još jedan problem je koje ste led sijalice stavili. Ima onih loših koje sam ja koristio i uzalud sam platio 1800din jer sija 3x gore nego obične halogene osram.. Kada je kiša led osvetljenje upija podloga i ne vidi se ni put ni pešak.. Ja imam užasno iskustvo sa led sijalicama(mislim na jeftiniju varijantu).
MIRO MIRO
MIRO MIRO Пре 18 дана
Ako se ugradjuje xenon, vozilo mora da ima socivo u faru, i onda nema problema, a sa druge strane led sijalice nikakav efekat nema ako se ugradjuje u standardni far sa sočivom! A naravno led na otvorenom faru je refletor a ne far, samo smeta vozacima iz suprotnog smijera!
Milan Panic
Milan Panic Пре 18 дана
Slažem se sa svim sto ste rekli. Konkretno Fiat Punto kada dolazi u susret sa LED ili XENON sijalicama mislimo da je kamion Da uzemo drugi dizajn farova sa sočivom i uporedimo test, ja bih rekao da tu nema nikakvih problema ni smetnji Samo bolja vidljivost Sve pohvale za test znači će !
vladimir kovacevic
vladimir kovacevic Пре 18 дана
Projektor u faru je kljucan za usmeravanje snopa svetla pri promeni klasicne sijalice,zato vozila koja imaju fabricki ugradjene xenone ili led imaju projektor da ne bi dolazilo do rasipanja svetlosti i smetanja drugim vozacima.
Petar Milenković
Petar Milenković Пре 18 дана
@EmisijaSAT Šta se dešava sa farovima u koje su naknadno ugrađeni projektori? Ti farovi bi trebali manje da zaslepljuju, tako da bi možda bilo dobro testirati i njih ( far sa LED sijalicom i LED projektorom, odnosno far sa Xenon sijalicom i Xenon projektorom ).
EMIR V8
EMIR V8 Пре 18 дана
Ugradis socivo i xenon kraj price
stefaannn 98
stefaannn 98 Пре 18 дана
Na mom autu, tacnije golf 7-ici kratka svetla tj oborena su halogena tacnije fabricka, a duga su led svetla isto fabricka to je valja tako Svabo napravio da kad nemas vozila iz suprotnog smera upalis duga i imas vecu preglednost u svakom pogledu i situaciji... mislio sam da i kratka zamenim led svetlima ali sta ja znam, jer znam kako psujem kad nego ima led oborena znaci popizdim ali sta ces, dobar i kvalitetan video...
Miki Maric
Miki Maric Пре 18 дана
Svaka cast. Jako poucno. Zahvaljujem ekipi na trudu i profesionalnosti. Samo napred. Budite svetlo na kraju tunela u ovom opstem ludilu i bahacenju na putevima!
Zoran Krupa
Zoran Krupa Пре 18 дана
A sta kad tim putom naidje na novije auto,onda sa puntom nista nece videti od jacine negovog kseona i ledova
Bojan Schmeker
Bojan Schmeker Пре 18 дана
Ovakav test treba uraditi za far sa sočivima. Mislim da bi situacija bila drugacija
Titov Pionir
Titov Pionir Пре 18 дана
"Setite se da NISTE SAMI NA PUTU" !!!! Odličan i poučan video!!
Hank Voight
Hank Voight Пре 18 дана
Taj Punto 3 sa fabrickim farom i sijalicom zaslepljuje sve zivo. I jeste dobar auto za primer jer ima los far. Ali trebalo je da uradite test uprodo i sa nekim polovnjakom koji ima fabricka sociva u farovima, sa fabrickim halogenim h7, i isto izmenjati redom. Oni imaju usmeren snop svetla a dobija se jacina. Xenon i led iskljucivo u socivima. Posebno xenon.
Mevlid Mevlid
Mevlid Mevlid Пре 18 дана
"Samo jedno svjetlo s'ja taksista sam majko ja."
Black Devil
Black Devil Пре 16 дана
to to hahahah Mujo
Predrage
Predrage Пре 18 дана
Testirajte ugradnju xenon i led projektora u far, to se sad ugradjuje
BrateTebra123 t.z. Streptomicin za muski rod
BrateTebra123 t.z. Streptomicin za muski rod Пре 18 дана
Nema bolje od LED-ice
its me
its me Пре 16 дана
Konacno da i ti kazes nesta pametno
Hohštapler d.o.o.
Hohštapler d.o.o. Пре 18 дана
Odlična emisija, samo nastavite tako
Marko Branovic
Marko Branovic Пре 18 дана
Postoje Led sijalice sa Usmeravanjem svetlosnog snopa,koje ne rasprsuju kao ove svetlost i Levi vozacev far baca nize svetlost kada se lepo sijalica podesi i ne zaslepljuje druge,a i mnogi podignu previse farove da bi bolje videli,zato postoji stelovanje i sa Led se dobije idealan Svetlosni snop bez Zaslepljivanja
Raki Audi
Raki Audi Пре 18 дана
Imao sam tri A6ice jednog tipa C7 (A6 2011-2016) i 3 razlicita vrste farova(halogen, xenon, led) sve fabrika nista modifikacije ovo ono i fabicki xenon je najbolji sto se tice vidljivosti za mene kao vozaca, a da pritom ima najmanje zaslepljenje ostalih ucesnika u saobracaju.
Aleksandar Novakovic
Aleksandar Novakovic Пре 18 дана
Bravo za video! Bravo! Ako se ovoj priči doda i bahaćenje paljenjem maglenki u regularnim uslovima (bez magle), vozaču iz suprotnog smera ostaje samo da moli Boga deset narednih sekundi da mu se niko ne pojavi na kolovozu. A još ako nosi naočari...
Mercedes 190
Mercedes 190 Пре 18 дана
Ja sam na polu imao ta led svetla prosli vlasnik ugradio.Nemaju nikakvu funkciju sijaju jako i udarate u oci drugim vozacima.Smeta i ovima sto idu napred i ovima pozadi.Psovali su me zbog tih svetala drali se pojedini vozaci i lepo kupim halogena svetla i sad nikom ne smetam.Tad sam imao led svetla i nikad vise.
AUTO SPREMAN ZA 600KS - OCJENJUJEM VASE TUNING PROJEKTE
1:43:31
Dragon Garage
Приказа 329 хиљ.
Emisija SAT - 30.12.2018. Patrola do Jahorine
42:01
EmisijaSAT
Приказа 10 хиљ.
Mudja PODCAST #002 / Jana Dačović
2:13:01
Mudja
Приказа 229 хиљ.
Nucci - VROOM (Official Video) Prod. by Popov
2:08
Generacija Zed
Приказа 5 мил
UNAKRSNI PREKIDAC - kako povezati ?
09:26
Elektricar 1
Приказа 167 хиљ.
BMW M3 M4 - LIVE WALKAROUND AND TEST
35:56
EmisijaSAT
Приказа 42 хиљ.
Uporedni test akumulatora- SAT TV Show 24.01.2016.
11:21
EmisijaSAT
Приказа 44 хиљ.
EMISIJA ''SAT'' U SLUŽBI ZASTRAŠIVANJA!
18:40
Bojan Savić
Приказа 72 хиљ.
SAT patrola - Dva puta do Jahorine
50:00
RTS SAT - Zvanični kanal
Приказа 54 хиљ.
Osram Night Breaker Laser H7 sijalice - TEST
14:26
Dino DIY
Приказа 29 хиљ.
VW Buba 1200 - Continental Legenda by Juraj Šebalj
19:49
AutoMarket.hr
Приказа 176 хиљ.
Emisija SAT - 07.10.2018. Salon automobila Pariz
42:00
EmisijaSAT
Приказа 71 хиљ.
Prava istina o žaruljama! - Ispravno je sigurno by CVH
05:39
AutoMarket.hr
Приказа 69 хиљ.
Mudja PODCAST #002 / Jana Dačović
2:13:01
Mudja
Приказа 229 хиљ.
Nucci - VROOM (Official Video) Prod. by Popov
2:08
Generacija Zed
Приказа 5 мил
Test Driving my Next Hypercar.
14:33
TheStradman
Приказа 838 хиљ.
Top 10 automobila do 10000e *POLOVAN ILI NOV*
19:03
Mirko Rasic
Приказа 48 хиљ.
ŠPIJUNIRAM POZNATE LIČNOSTI * DOŽIVELA ŠOK*
22:11
Lea Stankovic
Приказа 171 хиљ.
Oce li Nova Honda Coupe Siber 1.6VTi Upalit?
28:46
ADRI
Приказа 133 хиљ.
🔴 LIVE NA TOČKOVIMA
16:15
Sikter Tube
Приказа 212 хиљ.
24 sata na KARTONSKOM BRODU
12:05
Braco Gajić
Приказа 440 хиљ.
The $500,000 Maybach 62 Was the Ultimate 2000s Luxury Sedan
32:49