I CAN'T DO THIS ANYMORE - TENMO PLAYER

  Приказа 497,549

Pianta

Пре годину

I think i have to quit tenmo
just kidding...
unless?
tenmo redemption arc
BUY MY MERCH (USE CODE "PIANTA20" FOR 20% OFF YOUR ORDER. MERCH WILL BE DISCONTINUED END of AUGUST) pianta.merchforall.com/
TWITTER - piantalol
INSTAGRAM - brian_foodreviews
NEW PODCAST FOODREVIEWS
Spotify - open.spotify.com/show/0JsSsLq0UjvDzO2IWURars
Apple Podcasts - podcasts.apple.com/au/podcast/foodreviews/id1472336804
Anchor - anchor.fm/foodreviews
Check out Ironside computers! Code "Pianta" for 5% off
ironsidecomputers.com
Join my Qlub! (Pianta Pirates) - qlub.gg/#/main/clubs/detailed/5c3d23f4bb867a00152a314a?referrer=1&g-m=y
Thank you to my August Top Patreons
Mike, Imo, Weronika Trepkowska, Arrowx, Adigio, UnKnøwnX, Tokkii, Yarelit, Laura Wögerbauer, Ding Ding Bai, Enivid, ReysDad, Zakary Renaud, Kit Zoesch, Nexacute, George Dimitriou, Marty, Miiyunaa, Ikner, SurprisePNK, Tjan Eng Ger Kevin, Tom aka. YetiRiderEUW

You can support me extra here! www.patreon.com/cptpianta
i think his name b edward - rstoolss.info/long/video/ytzVsWimpHZmq44

Коментара
mrmcnugget420
mrmcnugget420 Пре 13 дана
zenzawa
le chat
le chat Пре месец
3:31 what's name of music ??? EDIT: i found it it's naruto shippuden op 11
Sett master
Sett master Пре месец
remember the time pianta lost to a suport champion? :/
Khoa Nguyen
Khoa Nguyen Пре месец
a, senzawa
Daniel Jimenez
Daniel Jimenez Пре 4 месеца
Remember the time Pianta loses to a Karma?
Vladimir Jovanovic
Vladimir Jovanovic Пре 4 месеца
That naruto intro was great
Ciprian Mitroi
Ciprian Mitroi Пре 5 месеци
I am rewatching this exactly one year later. The chils..
Ary ane
Ary ane Пре 6 месеци
What was that Song again
Isaac Tho
Isaac Tho Пре 8 месеци
"I'm Losign to a support champion top lane" Clearly he had no idea what was about to come
Jhin, Mind of the Virtuoso
Jhin, Mind of the Virtuoso Пре 8 месеци
I made an account named tenmo's secret brother
MrGrgert
MrGrgert Пре 9 месеци
I’m done playing league of legends
_ Jepp
_ Jepp Пре 9 месеци
Does anyone know the song at 3:34 ?
Luvii W
Luvii W Пре 10 месеци
What’s the ukulele song that was played at the beginning
Itchi Utube
Itchi Utube Пре 10 месеци
Pianta if you don't know karma is tanky more than irelia
ItsMohdiii
ItsMohdiii Пре 10 месеци
please walk into it like the dumbasss you are LMAO LMAO LMAO OMG
doochy
doochy Пре 10 месеци
Wtf is karma
Soret 1
Soret 1 Пре 11 месеци
XD DUDE AFTER THE VIDEO ENDS THE VIDEOS ARE ALL YOURS TO PICK ONLY 1 VID NIGHTBLUE XD
Phoenix1220
Phoenix1220 Пре 11 месеци
Need a senzawa tenmo crossover now
Hungry Guy
Hungry Guy Пре годину
3:34 song?
Aziz Yaro
Aziz Yaro Пре годину
i love how he is singing crunchyroll from senzawa
AshGames
AshGames Пре годину
Wait is that the dunkey I quit league music?
Zach Hooson
Zach Hooson Пре годину
Senzawa. Wtf even is she?
CodePearMaster
CodePearMaster Пре годину
I see you are a fellow high IQ senzawa subscriber
Jose Jimenez
Jose Jimenez Пре годину
the song from 3:33 sounds so familier but i cant put my finger on it where its from
HossXoX X
HossXoX X Пре годину
11 op naruto
Jacob Eliachar
Jacob Eliachar Пре годину
this is the funniest shit ive ever seen
Peter Leung
Peter Leung Пре годину
It's been one month without tenmo player. WHERE ARE YOU?
Matos 19
Matos 19 Пре годину
2:46 that kimetsu no yaiba music 👏
Mystrm Plays
Mystrm Plays Пре годину
Where are the song titles?
איתמר ששון
איתמר ששון Пре годину
When will be released another tenmo video?
Matthew Bee
Matthew Bee Пре годину
Aaaaaaand it's been a month without a new tenmo player video :(
Vemund Berget
Vemund Berget Пре годину
start tft again when they make teemo a caracter in tft. (yourdle/Wild)
Weaselfie
Weaselfie Пре годину
Song at 3:30?
HossXoX X
HossXoX X Пре годину
11 op naruto
Mertbay Ülger
Mertbay Ülger Пре годину
That spirit visage karma though lol that healing
WASD
WASD Пре годину
River Tenmoo
Neil the ass titan
Neil the ass titan Пре годину
4:08 That's the same music Dunkey used when he left us ):
Stephen Nguyen
Stephen Nguyen Пре годину
Aye and this, oh one of my top favorites opening song in naruto, don’t know why people hate the song.
Trip World
Trip World Пре годину
is anyone going to talk about that hitbox in 3:13
Gabriel Sabourin
Gabriel Sabourin Пре годину
TFT is a dung pile mode :P. Any game were you can afk for the frist half of the game and still end up winning is not a real game in my book.
AdrenaLynx
AdrenaLynx Пре годину
This series just makes me hate teemo more and more everyday... every minute... every god damn second...
Dragon and Avatar Fan
Dragon and Avatar Fan Пре годину
Why??
Heaven
Heaven Пре годину
When the escape iron IV tft series?
Brett of Lyf
Brett of Lyf Пре годину
I like ur commentaru gameplay. Keep it up dude. Support from 🇵🇭
Ruser
Ruser Пре годину
2:03 hitbox bug
ARMADA, Holynuan M.
ARMADA, Holynuan M. Пре годину
"step on it, just step on it.THANK YOU" had me laughing hard AHHAH
Edward Ramirez
Edward Ramirez Пре годину
Yo what the fuck? Your fired! Fucking rat players am i right?
Joseph Nguyen
Joseph Nguyen Пре годину
Wheres the new ep?
george tonchev
george tonchev Пре годину
Inhibitor singed video pls
Triton4C
Triton4C Пре годину
Pianta, do you have any of the Kai'sa Green Arcade skin codes?
Marcus Johns
Marcus Johns Пре годину
Anyone know the intro song title?? asking for a friend.
Brandon
Brandon Пре годину
Marcus Johns I sang country roads whilst stoned should bring it up
kiki lu
kiki lu Пре годину
the start lmao hahaha
HypeHuey
HypeHuey Пре годину
LOVE THE ANIME REFERENCES!!!
Abgespaced l Deutsch Rap Highlights und Stories
Abgespaced l Deutsch Rap Highlights und Stories Пре годину
dunkeyyyyy
Nils
Nils Пре годину
what champ should i onetrick? i am bronze 3
Nils
Nils Пре годину
@Tcymcws fuck off i meant smt real
Tcymcws
Tcymcws Пре годину
Yuumi
SomeAccount
SomeAccount Пре годину
Tenmo you're my inspiration I love you so much
Barbu Olimpiu
Barbu Olimpiu Пре годину
what heppen with the Pianta Pirates
Taeden Kare
Taeden Kare Пре годину
Make a full song at the start plz xD
Dimitri henry
Dimitri henry Пре годину
hahah ! i love the song which start at 3:22 what it's his title ?
Dimitri henry
Dimitri henry Пре годину
@Over Drive 11th op of naruto.
Rob Fed
Rob Fed Пре годину
WHAT IS KARMA great video btw ily
Dương Nguyễn
Dương Nguyễn Пре годину
I want all name of the songs covered by pianta in this video
mestre yamato
mestre yamato Пре годину
0:00 song pls
rami rh
rami rh Пре 11 месеци
Country road Japanese version
a n g e l o
a n g e l o Пре годину
Ow shit, Planta do you date me dude?
Under Score
Under Score Пре годину
You are getting good at your drawings
yea sure
yea sure Пре годину
Crunchy roooooooll
Listening Land
Listening Land Пре годину
This has been driving me nuts. 3:30 WHAT IS THIS SONG!? Been trying to find it but I can't T-T
KrystekGamer A
KrystekGamer A Пре годину
Bruh u sound like Enardo
s u
s u Пре годину
There’s a special place in Hell for teemo players.
データsyke.
データsyke. Пре годину
Gnar Jungle.
Billy Wild
Billy Wild Пре годину
what uis startign music
TrimericHades
TrimericHades Пре годину
Love senzawa
Cobie Chinyavong
Cobie Chinyavong Пре годину
i neeeed to see tenmo hit masters
Cast Iron Pot
Cast Iron Pot Пре годину
What’s the song he singing a parody of in the beginning? Heard it before but forgot the title
THE SUPERIOR
THE SUPERIOR Пре годину
River Shen
HxHspiders
HxHspiders Пре годину
River Teemo
Bad Animation of Sticks
Bad Animation of Sticks Пре годину
Cool senzawa
Thuan Nguyen
Thuan Nguyen Пре годину
god my brain is trying to wrap my brain around how a teemo 1 trick as good as you exist xD
wierdo 420
wierdo 420 Пре годину
wtf is that tft last place with only rengar HAHAHAHA
Olivia Winter
Olivia Winter Пре годину
He have up on the main game to play to stupid summoners rift game mode!
NuclearShark
NuclearShark Пре годину
EDGELORD KAYN
GoldnNNN
GoldnNNN Пре годину
It's nostalgic to look back a year ago, where this all began, Gardenfarmer17 may his journey in the skies forever continue.
Aj Samsona
Aj Samsona Пре годину
I Sub, btw i kinda like teemo song :)
Harvey Know
Harvey Know Пре годину
Please dont stop making videos
Hotuarii NIVA
Hotuarii NIVA Пре годину
Do anyone the music at 3:11 ?
Ketamine
Ketamine Пре годину
f you janna *hits like emote*
Grosu Artur
Grosu Artur Пре годину
Shit that karma top is always annoying
Pål Harald Rindal
Pål Harald Rindal Пре годину
SENASAWA!?
heydriano
heydriano Пре годину
Whats the name of the song in the start?
Lloyd Tazan
Lloyd Tazan Пре годину
That song is so dopee
Daniel.A
Daniel.A Пре годину
Tenmo is the best guy in this world , pls upload more videos :)
Pyr0 R3D
Pyr0 R3D Пре годину
Brian did u just play on little blue moon in aram? I was the gnar
EsNew !
EsNew ! Пре годину
RIVER SWAIN
Dihusd
Dihusd Пре годину
3:28 song?
Pickles TheHobo
Pickles TheHobo Пре годину
"she heals so much!!" I Don't see any anti heal you fuckin.
heydriano
heydriano Пре годину
Whats the name of the song Brian sang at the start?
Silas Palmieri
Silas Palmieri Пре годину
can you lower the volume when you squeal on mic lol
The bizarre Guy try where a pot
The bizarre Guy try where a pot Пре годину
The word i alway listen in hem video FUCK YOU SOMECHAPION
Paolo
Paolo Пре годину
It's lovely to see a teemo killed by a karma
Cqweezy
Cqweezy Пре годину
Switch to aery build ten go to challenger
Scnd op
Scnd op Пре годину
2:04 what's the background music ?
Incognito Tamizhan
Incognito Tamizhan Пре годину
Bro this is obama if he was league player
Bellron
Bellron Пре годину
music at 3:05?
Chitoge Kirisaki
Chitoge Kirisaki Пре годину
Song at the start? I could relate
TENMO'S PROGRESSION TO EXPLOSION 100
04:35
Pianta
Приказа 560 хиљ.
FINISHING PLACEMENTS on TENMO PLAYER
05:44
Pianta
Приказа 375 хиљ.
VANJA MIJATOVIĆ - PENELOPA (OFFICIAL VIDEO)
2:54
TOXIC MUSIC
Приказа 1,6 мил
Zvezde Granda - Cela emisija 49 - ZG 2020/21 - 09.01.2021.
3:13:10
Zvezde Granda
Приказа 972 хиљ.
WHERE IS TENMO PLAYER?!
06:02
Pianta
Приказа 551 хиљ.
DIAMOND PROMOS ON TENMO PLAYER
07:12
Pianta
Приказа 917 хиљ.
TENMO PLAYER vs RANK 1 SION TILTERELLA
06:58
Pianta
Приказа 1,5 мил
TENMO PLAYER vs ESPORT ATHELETE MIDBEAST
06:17
Pianta
Приказа 863 хиљ.
QIYANA THE LAST HOOPBENDER
06:08
Pianta
Приказа 539 хиљ.
BOMBERMAN TRISTANA (very epic)
07:17
Pianta
Приказа 601 хиљ.
LITERAL DOG PLAYS TEEMO JUNGLE
03:47
Pianta
Приказа 281 хиљ.
TENMO PLAYER = WIN
04:48
Pianta
Приказа 621 хиљ.
VANJA MIJATOVIĆ - PENELOPA (OFFICIAL VIDEO)
2:54
TOXIC MUSIC
Приказа 1,6 мил
Zvezde Granda - Cela emisija 49 - ZG 2020/21 - 09.01.2021.
3:13:10
Zvezde Granda
Приказа 972 хиљ.
Minecraft Manhunt, But I Transform Into EVERY Mob I Kill
15:21
GTA 5 Törvénysértés Nélkül a Húgommal!
10:26
Alex Csigér
Приказа 309 хиљ.
PRVI PUT IGRAM BS SA ZVUKOM! | Brawl Stars
13:35
Lavvek
Приказа 26 хиљ.
I Hid $100,000 On The Dream SMP!
10:16
MrBeast Gaming
Приказа 11 мил
New SHOTGUN UPDATE in Fortnite! (Season 5)
3:55:07
Typical Gamer
Приказа 2,4 мил