DJ Khaled ft. Drake - POPSTAR (Official Music Video - Starring Justin Bieber)

  Приказа 100,257,504

DJKhaledVEVO

DJKhaledVEVO

Пре месец

"POPSTAR" ft. Drake available at: DJKhaled.lnk.to/POPSTAR
Official Audio: rstoolss.info/long/video/kcyxvXbarZacqHE
Production Company: Fela / Mssng Peces
Director: Julien Christian Lutz pka Director X
Producer: Fuliane Petikyan / Taj Critchlow / Sam Lecca
DP: Chris Probst
Follow DJ Khaled:
djkhaled
djkhaled
officialdjkhaled/
Lyrics:
Bitches
We the Best Music
Another One (yeah)
DJ Khaled
Bitches calling my phone like I’m locked up nonstop
From the plane to the fucking helicopter yeah
Cops pulling up like I’m giving drugs out nah nah
I’m a popstar not a doctor
Bitches calling my phone like I’m locked up nonstop
From the plane to the fucking helicopter yeah
Cops pulling up like I’m giving drugs out nah nah
I’m a popstar not a doctor
Aye, shorty with the long text I don’t talk, aye
Shorty with the long legs she don’t walk, yeah
Last year I kept it on the tuck, aye
2020, I came to fuck it up, yeah
I want a long life a legendary one
I want a quick death yeah and an easy one
I want a pretty girl and an honest one
I want this drink and another one, yeah
And I’m troublesome, yeah
I’m a popstar but this shit ain’t bubblegum, yeah
You would probably think my manager was Scooter Braun, yeah
But my manager with 20 hoes in Buddakan, yeah
Aye, look, Arianna, Selena my Visa
It can take as many charges as it needs to my girl
That shit platinum just like all of my releases my girl
Niggas come for me I tear them all to pieces my girl
I’m gonna show your sexy ass what relief is my girl
Please don’t take no shit that’s bout to have you geekin
And I’m not driving nothing that I got to stick the keys in
Wonder how I got this way I swear I got the
Bitches calling my phone like I’m locked up nonstop
From the plane to the fucking helicopter yeah
Cops pulling up like I’m giving drugs out nah nah
I’m a popstar not a doctor
Bitches calling my phone like I’m locked up nonstop
From the plane to the fucking helicopter yeah
Cops pulling up like I’m giving drugs out nah nah
I’m a popstar not a doctor
I’m a popstar not a doctor
Watch her said she rep a whole different block so I blocked her
Busy at the crib cooking salmon with the lobster
If we talking joints it’s just me and David Foster
Bodyguards don’t look like Kevin Costner you tweakin
Just pulled up to Whitney Houston Texas for the evening
They tell the same story so much they start to believe it
The ones that start like Drizzy shit was cool but we even
Man how the fuck….
2,4,6,8 watch is factory so they appreciate
Crown in my hand and I’m really playing keep away
Shit don’t even usually get this big without a Bieber face
Nah nah piece of cake
Nah nah Turks and Caic
Yeah yeah go and get your friends we can sneak away
Yeah yeah yeah I keep a … like I keep the faith
Wonder how I got this way swear I got the
Bitches calling my phone like I’m locked up nonstop
From the plane to the fucking helicopter yeah
Cops pulling up like I’m giving drugs out nah nah
I’m a popstar not a doctor
Bitches calling my phone like I’m locked up nonstop
From the plane to the fucking helicopter yeah
Cops pulling up like I’m giving drugs out nah nah
I’m a popstar not a doctor
(C) 2020 OVO as licensed to We The Best/Epic Records

Коментара
Yasmin Future
Yasmin Future Пре 3 сата
Drake's part is deffo giving me Young M.A vibes
letsleavetheparty
letsleavetheparty Пре 4 сата
This video puts me in a whole other vibe
SL_BTS fan
SL_BTS fan Пре 4 сата
LOL
Cyber Suno
Cyber Suno Пре 4 сата
rstoolss.info/long/video/r6nMyaKUlaWJlYY
Ashish Nepal
Ashish Nepal Пре 5 сати
hiphop:justin biber is this you
Fuzz_The_Pin
Fuzz_The_Pin Пре 5 сати
rstoolss.info/long/video/lpWVuXyQzKpyrKQ ...
Shiristi Hamal
Shiristi Hamal Пре 5 сати
100 million views congratulations
Branka Jekic
Branka Jekic Пре 5 сати
Bravo
Troll Z
Troll Z Пре 5 сати
Казалось бы, причем здесь звездопад
Kayess
Kayess Пре 5 сати
dj khaled is like a pokemon, he can only say his own name
Nabin Nabin
Nabin Nabin Пре 5 сати
1M ✅ 2M ✅ 5M ✅ 10M ✅ 20M ✅ 50M ✅ 100M✅ 200M 🔒 500M 🔒 1B+. 🔒 Make Like button blue to remind me
America _tv
America _tv Пре 5 сати
Тимати и крид украли этот клип
David Martinez
David Martinez Пре 6 сати
when did the bebs become such a stud?
GI WON SHIM
GI WON SHIM Пре 6 сати
we should go La elven a cLA A g LA
Imy Motala
Imy Motala Пре 6 сати
If Justin Beiber rapped like drake could, and had his persona... Game over.. He'd be the biggest celebrity to ever exist.
Kindly help me reach 1k subs
Kindly help me reach 1k subs Пре 6 сати
_I pray whoever reads this will be successful..._
sara salah
sara salah Пре 6 сати
هايلي الحقي جوزك
Prathmesh Ranjan
Prathmesh Ranjan Пре 6 сати
I'm the 100MILLIONTH VIEW!!!!!!
Rachel Miller
Rachel Miller Пре 6 сати
It's peanut butter jelly time 🤷
SLABEY
SLABEY Пре 6 сати
It's 100 million views now
By_joB47_ 4707pravda_ ili
By_joB47_ 4707pravda_ ili Пре 6 сати
Who was here when were 100 million watches so 👍
Sushma Waghmare
Sushma Waghmare Пре 6 сати
100 million views
Nahid Shakil
Nahid Shakil Пре 6 сати
Congress for 100M. road to 1B 😍
Nahid Shakil
Nahid Shakil Пре 7 сати
Guys. vote justin for artist of the year♥
Raluca
Raluca Пре 7 сати
Biber wakes up and forgot is just married !
Rezwana Afrin
Rezwana Afrin Пре 7 сати
03:43= *JELENA* Selena my visa 🤔🤔🤔 am I right that he really take Selena's name 💗💗💗🤨🤨🤔🤔🤔
noah zephania
noah zephania Пре 7 сати
Where is zane?
Hermie Drotschie
Hermie Drotschie Пре 7 сати
Justin looking way to much like MGK
Rahul Tanwar
Rahul Tanwar Пре 7 сати
In the beginnings it seems like justin voice .
Dumisane Johnson
Dumisane Johnson Пре 7 сати
Nice music video...i didnt see no cash not even one dollar...just flexing and having fun during lockdown...
Life of Connor
Life of Connor Пре 7 сати
Did I see king Bach?
Muhammad Fakih
Muhammad Fakih Пре 8 сати
100 Million 🥰🥰🥰🥰🥰
Jose Kasper
Jose Kasper Пре 8 сати
Russians in here vibin🤘🏼..and am a doctor not a popstar 😃
Ibrahim Malik
Ibrahim Malik Пре 8 сати
Happy 100M views to all of the DJ Khaled, Drake and Bieber fans.
Kaafiyah Jameel
Kaafiyah Jameel Пре 8 сати
Okay. Check 3:43! Yeah he said selena. I'm figuring out its meaning.😂😂😉
Junior Piriau
Junior Piriau Пре 8 сати
"5:11" I don't need anymore my work thanks to *pyptolmon. xyz* I can finally enjoy life thanks අනුගාමිකයන් ඇති කර ගැනීමට හොඳ ක්‍රමයක
Kristin C
Kristin C Пре 8 сати
If this isn’t video of the year we riot. Literal gold start to finish
DUDE gamer
DUDE gamer Пре 8 сати
Before 1 billion gang👇
NOTEPAD—ZSASZA ???
NOTEPAD—ZSASZA ??? Пре 8 сати
Здесь помечено на русском !!!!
gagan sharma
gagan sharma Пре 9 сати
Beiber need drake s backup for video
Tara Setoodeh
Tara Setoodeh Пре 9 сати
❤❤❤
PULI PRITHVI
PULI PRITHVI Пре 9 сати
This popstar never fails to amaze us..
SeasonOfNav
SeasonOfNav Пре 9 сати
Who is here at 100M milestone??? Because we love drake n he is a popstar 🌟
Marlene Agosto
Marlene Agosto Пре 10 сати
He can so better
BAM -_-
BAM -_- Пре 10 сати
JUSTIN
Right On Time
Right On Time Пре 10 сати
➡️ON🕒 m.rstoolss.info/long/video/ra_MloDKt3Jlgag
MTIS SSS
MTIS SSS Пре 10 сати
Here who is for Justin bieber Here who is for Justin and Drake Here who is for Drake Here who is for Justin, Drake and Dj Here who is for Khaled Like 👇
Stacey P.
Stacey P. Пре 10 сати
Lowkey love that he had to say Selena lmao
changes
changes Пре 10 сати
justin nos de mais clip assim
ThatGamerDude 123
ThatGamerDude 123 Пре 10 сати
King back in back vibinz
changes
changes Пре 10 сати
EU AINDA SURTO COM ESSE CLIPE
changes
changes Пре 10 сати
ohhhh JUSTINNNN
changes
changes Пре 10 сати
100kk
changes
changes Пре 10 сати
100 m
Beef Curtains
Beef Curtains Пре 10 сати
Having Bieber lip sync to Drake makes Drake more tolerable
changes
changes Пре 10 сати
venho um mês depois dizer que ainda não superei e que queremo mais clips assim no jb6
Alexes Parnell
Alexes Parnell Пре 10 сати
Drake in the video was a little funny but i like how it end rich💸💸
MadFoolsTV
MadFoolsTV Пре 11 сати
Hair colour justin? :D
Gaurav Jajodia
Gaurav Jajodia Пре 11 сати
100 million done .,।
Yyy Lkk
Yyy Lkk Пре 12 сати
I WAS THE 100M LETS GOOOOOO
S.H.R NOOR
S.H.R NOOR Пре 12 сати
Justin amaz the world for no reason 🌍
Froggy77100
Froggy77100 Пре 12 сати
Get it Nat Bat 🦇🔥
JoeKing .Forever
JoeKing .Forever Пре 12 сати
rstoolss.info/long/video/2dzIzXvIr2CcZWk Jack Harlow - Tyler Herro Remix 👀🔥👌🏻🤘🏻
Jay Farro
Jay Farro Пре 12 сати
Hey I know some of you may get annoyed but all I’m trying to do is self promote so somebody gives me a chance .. 👁 I just started music and not to blow my own horn but others told me I’m good at it I just released my first ever track and I’m worried could you guys check it out and let me know every support is appreciated ❤️💯💯
Kevin Tlaseca
Kevin Tlaseca Пре 12 сати
I love the bloopers at the end 👌👌👌made the video better
Nicholas Martin
Nicholas Martin Пре 12 сати
lol
OZZY Guilty
OZZY Guilty Пре 12 сати
#ANOTHER_ONE LMFAO
Annedhy Cubalan
Annedhy Cubalan Пре 13 сати
never knew logan paul is good at making music
By Sharon J
By Sharon J Пре 13 сати
Piece of cake.....nah?... Block her.
Frederic Reid
Frederic Reid Пре 13 сати
🧙🏻‍♂️🤰🏻
Spencer Evans
Spencer Evans Пре 13 сати
Here before 100 mil
Joyce Cooper
Joyce Cooper Пре 13 сати
Best song ever made by Justin Bieber it's lit🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Claribel Reillo
Claribel Reillo Пре 13 сати
whoever watches this before 100k like
Lil Youss
Lil Youss Пре 13 сати
Top Raprstoolss.info/long/video/u7i3y52r0JV7nLA
Shaineel Prasad
Shaineel Prasad Пре 14 сати
DAS MY BABY ZANE AHHHHHHHH
Ulaanaa Ulaanaa
Ulaanaa Ulaanaa Пре 14 сати
😙
Kenny Unknown
Kenny Unknown Пре 14 сати
Русский коммент
YoItzUzi
YoItzUzi Пре 14 сати
ayo is that timthetatman 2:57
Justin Huerta
Justin Huerta Пре 14 сати
Bieber boy over here gotta hit the gym!!
Anemal Music
Anemal Music Пре 14 сати
Justin Bieber over here looking like Layne Staley...
Denis Santos
Denis Santos Пре 14 сати
Não da ele e muito foda🔥🔥
ALEX DIMANCHE
ALEX DIMANCHE Пре 14 сати
Fuego!!!!!!!!!!!!!!
Shannon William's
Shannon William's Пре 14 сати
It's time for plane trip. F winter
Shannon William's
Shannon William's Пре 14 сати
What's up homie
Em's World
Em's World Пре 15 сати
The ringtone tHE RINGTONE PEOPLE I-
Cierra Downing
Cierra Downing Пре 15 сати
Ohhhhhhh I get it Drake literally couldn't leave Canada so he Justin just lipsyynced the whole thing ahahhaa im slow
Jon Anderton
Jon Anderton Пре 15 сати
I like how drake is stealing Gucci's style now.... Better watch out bro.
Cameron HIckey
Cameron HIckey Пре 16 сати
Any one notice zayn and his lambo
andrea
andrea Пре 16 сати
rstoolss.info/long/video/upa3tHaTxKWYZqw .
NEBRASSCO
NEBRASSCO Пре 16 сати
Who came here after the video of Timati and Egor creed "Starfall" Like
LuvlyLeo
LuvlyLeo Пре 16 сати
I’m sorry I cannot look at this little boy and take him seriously 😂. I’m getting old 😂
AtheX
AtheX Пре 16 сати
Thank you for coming from "Baby" and ending up doing something like this. Way better, Justin. You know what flow you gotta have nowadays.
Kitty Chan:3
Kitty Chan:3 Пре 16 сати
When did justin get adad bod LMAO
Køwaii
Køwaii Пре 16 сати
Every single he drops gets over 100 m Damn
Jailan Mercado
Jailan Mercado Пре 17 сати
Yo that was so funny how Justin looked a the Camera he was like oh no we are Actually doing the song now 😐🤭
Valerie Ann Mcphee
Valerie Ann Mcphee Пре 17 сати
Who ever came up with this concept??? Genius... Love it 👌😘
sports guy
sports guy Пре 17 сати
F DJ kalhend
Klaudia Chachalakova
Klaudia Chachalakova Пре 17 сати
Almost 100M views🔥
Kt Pie
Kt Pie Пре 17 сати
Love how he doesn't even pay attention to the girls on the couch after the director yells cut lmao
BigMacLara24 Channel
BigMacLara24 Channel Пре 17 сати
Why drake hair looks like Mickey Mouse
Alise
Alise Пре 18 сати
The song is a bop ofc are we surprised? But I came here to ✨respectfully✨ gawk at Justin Bieber
dem master
dem master Пре 18 сати
Yegor Creed did it like you and Timati
Justin Bieber - Intentions ft. Quavo (Official Video)
06:40
JustinBieberVEVO
Приказа 65 мил
iPhone 12 - The iPhone is New Again
14:28
Unbox Therapy
Приказа 9 мил
STEVANA SU POKRALI I UZELI MU KANAL
9:31
Goldenito
Приказа 106 хиљ.
Sutra je Sveta Petka, VEČERAS OVO MORATE DA URADITE!
1:11
Niko nije hteo da objavi: Evo šta se sinoć desilo ispred RTS-a
13:26
СРБИН.инфо
Приказа 146 хиљ.
Chris Brown - No Guidance (Official Video) ft. Drake
09:07
ChrisBrownVEVO
Приказа 265 мил
Justin Bieber - Holy ft. Chance The Rapper
05:29
JustinBieberVEVO
Приказа 64 мил
DJ Khaled ft. Drake - POPSTAR (Official Audio)
03:22
DJKhaledVEVO
Приказа 25 мил
Drake - God's Plan
05:57
DrakeVEVO
Приказа 1
iPhone 12 - The iPhone is New Again
14:28
Unbox Therapy
Приказа 9 мил
STEVANA SU POKRALI I UZELI MU KANAL
9:31
Goldenito
Приказа 106 хиљ.
Sutra je Sveta Petka, VEČERAS OVO MORATE DA URADITE!
1:11
Niko nije hteo da objavi: Evo šta se sinoć desilo ispred RTS-a
13:26
СРБИН.инфо
Приказа 146 хиљ.
Melanie Martinez - The Bakery [Official Music Video]
2:41
melanie martinez
Приказа 19 мил
Trezna
2:37
Teodora Džehverović - Topic
Приказа 299 хиљ.
Pop Smoke ft. Quavo - Aim For The Moon (Official Music Video)
3:00
Stray Kids "아니 (Any)" Video
2:56
Stray Kids
Приказа 8 мил